Møgnat og møgmorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Lise

Simon har været vågen MINIMUM én gang i timen ml kl 23 og 7 i morges... pyha - det var hårdt!!! :'( Han hoster en del pt, så det er nok det der har drillet. Her til morgen har han så lidt feber. Får lidt havregrød i ungen, ud i vognen og så går jeg en tur for at få ham til at sove... På et tidspunkt hører jeg lidt host, hark, kvæk, sprøjt fra vognen, og ser så morgenens havregrød OVERALT!!! I hovedet på barnet (han lå på ryggen), i voksi'en, indersiden af barnevognen, hue, vanter, trøje...yaiks!!! Hjem og hive alt ud, skifte tøj, ud med voksien - i en med en dyne, og så ud og gå igen...pyh, det er ikke det man gider når man har været vågen stort set hele natten. Og han sover ikke mere end 10-15 min af gangen, fordi han vågner af host.... stakkels barn. Heldigvis er han i et vældig godt humør... Skulle have været i vuggestuen i eftermiddag og tale med dem, men måtte aflyse pga lidt sygdom. ØV! Argh, er pissetræt og i skodhumør! Kunne bruge lidt aflastning... Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Rasmine

Kan ikke sige andet end: lortedag, men det blir sikkert bedre i morgen.
Var det bræk han spyttede ud, eller?
Gylp?

Én eller anden sagde noget om at lidt damp sku være godt når de blir ved med at hoste.
Så Lise, ser ingen anden udvej, end at du MÅ tage dit ugentlige bad idag, og så må Simse bare med.
;)

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

øv lise...det der er bare typisk...du har glædet dig til dit møde...og ungen brækker sig...self!

altså...du må tage det med stiv arm, og se at blive i bedre humør, for det beordre jeg dig til!
lol

hvordan gør man så med voksien...kan den tåle vask?
jeg mener jeg har hørt den ikke kan...var der ikke noget med noget uld i den...og forresten hvad med sleebien...kan den?

aj nu får jeg helt nøjer på....hvordan må de i grunden vaskes?

stor godbedringsknus fra sloggi...som egentlig ikke aner en skid om de der sleebier og voksier

Anmeld

10. marts 2008

Ny mor

Æv, en skodnat :-( Kan godt forstå hvis du er totalt smadret! Prøv Nadias råd med damp (fra bruseren) -det skulle løsne op for deres hosten - jeg synes iallefald det hjalp på Marius, som heldigvis ikke hoster ret meget mere!
God bedring med Simon :)
kh Birgitte

Anmeld

10. marts 2008

Lise

Nu er jeg allerede i lidt bedre humør. Var ved at forberede mig til at skulle ud og gå en laaang tur for at få barnet til at sove, men inden jeg nåede at få sko på sov han godt i vognen.... Det var pænt af ham! Mette: Man kan i dén grad sige at han brækkede sig! Über alles! +o( Og sådan noget havregrød er sgu ikke for lækkert når det har ligget i maven en lille times tid og så pludselig er i hele barnevognen... Loggi: Ved ikke med en sleebee, men voksien kan godt tåle vask. Har allerede vasket den, så nu hænger den til tørre (den kan nemlig ikke tåle tumbler) så den er klar til imorgen. Jeg må ha' ham med i brusebad senere når han vågner, så han kan få lidt damp. Han har total meget slim i halsen, lyder det til. Æv, det er sgu nitte når de små er sløje. Simon har heldigvis ikke været så ramt, men det gør det jo ikke sjovere når han så Er lidt syg... Og med hensyn til vuggestuen så har vi lavet en ny aftale på torsdag, så må vi bare håbe at Simon er frisk til den tid :)

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Øv hvor noget LÅRT!!!

Håber du kommer igennem dagen anyways og får lov at sove lidt mere i nat!
Puha - Det må bare have været hårdt!!

God bedring til lille Simon!! Stakkels ham!

Trine

Anmeld

10. marts 2008

birgittemarie

Puha Lise, sikke en møgnat og dag :( Det er nærmest mest synd for dig, for lille Simon har i hvert fald mor til at passe godt på sig og så er det jo ikke så slemt at være småsyg...
God bedring til den lille stakkel og håber han sover en laaaaaaaaaaaaaang middagslur nu, så du kan slappe lidt af (H)
Knus fra Birgitte

Anmeld

10. marts 2008

Sille

argh... det hårdt.. det søreme synd for jer alle.. "heldigvis" er der en forklaring på natteroderiet.. så forhåbentlig blir det snart godt igen.. go' bedring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.