2 dage tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Lullaby

til NF. Jeg er godt nok nervøs. Ikke for om babyen er der. For ved at den er der. Har også set den både i 8+9 uge og der var den fin, men bange for tallet. Jeg prøver at se på det positivt. Jeg er hverken overvægtig, er ikke fyldt 30 endnu og hverken ryger/drikker eller andet. Så.. men puh. Ventetiden er lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miss-86

Lullaby skriver:

til NF. Jeg er godt nok nervøs. Ikke for om babyen er der. For ved at den er der. Har også set den både i 8+9 uge og der var den fin, men bange for tallet. Jeg prøver at se på det positivt. Jeg er hverken overvægtig, er ikke fyldt 30 endnu og hverken ryger/drikker eller andet. Så.. men puh. Ventetiden er lang

X'er fingre for dig

Anmeld

11. juni 2012

babymus77

Lullaby skriver:

Det er så sjældent der er noget... Så self fejler bebs ikke noget;-)

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Lullaby skriver:

for fine tal søde!!!

Anmeld

11. juni 2012

Lullaby

babymus77 skriver:

Det er så sjældent der er noget... Så self fejler bebs ikke noget;-)

Anmeld

11. juni 2012

Lullaby

ønskebarn74 skriver:

for fine tal søde!!!

Også mig

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Lullaby skriver:

Også mig

det skal nok gå godt sødeste!!!

der ligger bare den fineste lille skat i din mave..

Anmeld

11. juni 2012

Lullaby

ønskebarn74 skriver:

det skal nok gå godt sødeste!!!

der ligger bare den fineste lille skat i din mave..

Ja selvfølgelig gør der det. Den fineste lille bebs der hopper rundt og er fuld af spilopper. Og for dig her på onsdag. Spændende

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Lullaby skriver:

Ja selvfølgelig gør der det. Den fineste lille bebs der hopper rundt og er fuld af spilopper. Og for dig her på onsdag. Spændende

1000 tak sødeste!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.