På dagen for mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Min mens er meget regelmæssig, og den kommer hver gang meget præcist på klokkeslettet, indtil idag.
Nu sidder jeg her, 6 timer efter den plejer at komme, uden mens, men har til gengæld:

Stikken i brysterne
Ømme brystvorter
Jag i underlivet
Kvalme
En smule oppustethed

Alt der for mig skriger på graviditet, men kan desværre ikke teste endnu. Min kæreste er ikke hjemme før på torsdag, og vi har en aftale om at der ikke må testes før begge parter kan være med til det, så jeg må jo vente og se tiden an. Hmm det her skal nok sætte min tålmodighed på en gevaldig prøve, som den aldrig har været sat på før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Min mens er meget regelmæssig, og den kommer hver gang meget præcist på klokkeslettet, indtil idag.
Nu sidder jeg her, 6 timer efter den plejer at komme, uden mens, men har til gengæld:

Stikken i brysterne
Ømme brystvorter
Jag i underlivet
Kvalme
En smule oppustethed

Alt der for mig skriger på graviditet, men kan desværre ikke teste endnu. Min kæreste er ikke hjemme før på torsdag, og vi har en aftale om at der ikke må testes før begge parter kan være med til det, så jeg må jo vente og se tiden an. Hmm det her skal nok sætte min tålmodighed på en gevaldig prøve, som den aldrig har været sat på før.

Håber den er der

Dog er min erfaring at mens godt kan udeblive hvis man virkelig ønske baby.

Og jeg har også haft alle de symptomer, men ingen graviditet

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Håber den er der

Dog er min erfaring at mens godt kan udeblive hvis man virkelig ønske baby.

Og jeg har også haft alle de symptomer, men ingen graviditet

Det er ikke planlagt og vi har faktisk været forsigtige og brugt kondom, men jeg har et stykke tid følt at "der var noget" og det fortalte jeg min kæreste, som blev lidt hvid i hovedet.

Vi vil gerne have børn, men først om et par år, men vi blev dog enige om at skulle det være gået galt trods beskyttelse, så ville vi beholde det, så nu må vi se.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Stikken i brysterne
Ømme brystvorter
Jag i underlivet
Kvalme
En smule oppustethed

wauw, plejer din mens at komme præcist på et klokkeslet også?

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

wauw, plejer din mens at komme præcist på et klokkeslet også?

Ja den er ret præcis.

Kan regne med det hver gang, den kommer hver den 11 kl 10 ca, kan sætte en alarm efter det. Det er ret vildt faktisk.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja den er ret præcis.

Kan regne med det hver gang, den kommer hver den 11 kl 10 ca, kan sætte en alarm efter det. Det er ret vildt faktisk.

Ja, det er det.. Jeg har aldrig hørt om det så præcist før.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Ja, det er det.. Jeg har aldrig hørt om det så præcist før.

Det er blevet sådan siden jeg stoppede med p-piller for knap 4 år siden.
Det er heller ikke noget jeg hører ret tit, faktisk aldrig udover mig selv. Men den passer hver gang, bare ikke idag.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Det er blevet sådan siden jeg stoppede med p-piller for knap 4 år siden.
Det er heller ikke noget jeg hører ret tit, faktisk aldrig udover mig selv. Men den passer hver gang, bare ikke idag.

Okay, der kan man bare se. Jeg stoppede i februar og min er kommet regelmæssigt, men ikke på klokkeslet

Har du prøvet at blive gravid i 4 år?

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Okay, der kan man bare se. Jeg stoppede i februar og min er kommet regelmæssigt, men ikke på klokkeslet

Har du prøvet at blive gravid i 4 år?

Nej, og vi prøver heller ikke. Vi har brugt kondom hver eneste gang, for vi vil gerne vente et par år endnu.

Derfor blev jeg også ret nervøs, da de tegn her startede for nogle dage siden, og især når min mens ikke er kommet endnu. Men vi har snakket om det, og er den der, ja så får vi barn nu, istedet for at vente.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Nej, og vi prøver heller ikke. Vi har brugt kondom hver eneste gang, for vi vil gerne vente et par år endnu.

Derfor blev jeg også ret nervøs, da de tegn her startede for nogle dage siden, og især når min mens ikke er kommet endnu. Men vi har snakket om det, og er den der, ja så får vi barn nu, istedet for at vente.

Okay, det kunne godt være, siden du havde stoppet med p-piller for 4 år siden.

Vi bruger også kondom her indtil PB i september, men jeg synes sku det er træls at man lige skal have sådan et på midt i det hele Hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.