Jeg er godt forvirret..... Help me, please!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja piger, jeg er sulme godt forvirret. Min kæreste og jeg prøver så småt at få en baby i hulen, og indtil videre er det vist ikke lykkes os.
Jeg havde min sidste mens. første dag d. 22 Maj, og forventede mens. ca. d. 23 i denne måned.. Men så for 5 dage siden sker der noget mærkeligt!!! De første to dage har jeg VIRKELIG meget gult- MEGET klamt udflåd, det bliver til blodigt udflåd, og er nu en lille bitte mens.. Har blødt i to dage- men det er slet ikke som en mens, og slet ikke ligeså kraftigt. Jeg tror det er ved at være væk igen. Min sidste mens. var heller ikke helt ligeså kraftig som den ellers har været......
Derudover plejer jeg at få ømme bryster fra ca. ægløsningstidspunktet og frem til mens, men det er heller ikke kommet denne gang.. (Jeg bruger ikke æl-teste, men tror det er ca. deromkring)
Derudover vågnede jeg i nat med kramper i min ene lægmuskel- noget jeg ikke kan huske, jeg har prøvet siden jeg sidst var gravid!!! Hvad søren sker der?? Jeg kan vel ikke teste endnu- og tør egentlig heller ikke... Vil bare gerne høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Den var godt nok hurtigt væk? ;/

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville vente med, at teste til jeg var gået over tid

Anmeld

11. juni 2012

Camilla30

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville vente med, at teste til jeg var gået over tid

Jeg ville gøre det samme

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

men hvornår er jeg gået over tid? Når jeg bløder midt i det hele, er det da meget svært at regne med

Anmeld

11. juni 2012

christina92

hmm.. jeg ville ikke tælle den her lille blødning med, men regne fra den sidste "rigtig" mens  

Og jeg ville også vente med at teste.

Har du været på p-piller inden i begyndte at prøve, det kan evt. være din cyklus dig spiller dig et pus pga. du ikke tager p-piller længere.

for en spire.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

hmm.. jeg ville ikke tælle den her lille blødning med, men regne fra den sidste "rigtig" mens  

Og jeg ville også vente med at teste.

Har du været på p-piller inden i begyndte at prøve, det kan evt. være din cyklus dig spiller dig et pus pga. du ikke tager p-piller længere.

for en spire.

Nej, har ikke taget P-piller.. Tak for svaret..

Anmeld

11. juni 2012

christina92

Anonym skriver:

Nej, har ikke taget P-piller.. Tak for svaret..

Ja så kan jeg godt forstå du er forvirret  

Anmeld

11. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ja piger, jeg er sulme godt forvirret. Min kæreste og jeg prøver så småt at få en baby i hulen, og indtil videre er det vist ikke lykkes os.
Jeg havde min sidste mens. første dag d. 22 Maj, og forventede mens. ca. d. 23 i denne måned.. Men så for 5 dage siden sker der noget mærkeligt!!! De første to dage har jeg VIRKELIG meget gult- MEGET klamt udflåd, det bliver til blodigt udflåd, og er nu en lille bitte mens.. Har blødt i to dage- men det er slet ikke som en mens, og slet ikke ligeså kraftigt. Jeg tror det er ved at være væk igen. Min sidste mens. var heller ikke helt ligeså kraftig som den ellers har været......
Derudover plejer jeg at få ømme bryster fra ca. ægløsningstidspunktet og frem til mens, men det er heller ikke kommet denne gang.. (Jeg bruger ikke æl-teste, men tror det er ca. deromkring)
Derudover vågnede jeg i nat med kramper i min ene lægmuskel- noget jeg ikke kan huske, jeg har prøvet siden jeg sidst var gravid!!! Hvad søren sker der?? Jeg kan vel ikke teste endnu- og tør egentlig heller ikke... Vil bare gerne høre fra jer

Nogle bløder jo når ægget sætter sig fast

Måske det kunne være det ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.