Ja piger, jeg er sulme godt forvirret. Min kæreste og jeg prøver så småt at få en baby i hulen, og indtil videre er det vist ikke lykkes os.
Jeg havde min sidste mens. første dag d. 22 Maj, og forventede mens. ca. d. 23 i denne måned.. Men så for 5 dage siden sker der noget mærkeligt!!! De første to dage har jeg VIRKELIG meget gult- MEGET klamt udflåd, det bliver til blodigt udflåd, og er nu en lille bitte mens.. Har blødt i to dage- men det er slet ikke som en mens, og slet ikke ligeså kraftigt. Jeg tror det er ved at være væk igen. Min sidste mens. var heller ikke helt ligeså kraftig som den ellers har været......
Derudover plejer jeg at få ømme bryster fra ca. ægløsningstidspunktet og frem til mens, men det er heller ikke kommet denne gang.. (Jeg bruger ikke æl-teste, men tror det er ca. deromkring)
Derudover vågnede jeg i nat med kramper i min ene lægmuskel- noget jeg ikke kan huske, jeg har prøvet siden jeg sidst var gravid!!! Hvad søren sker der?? Jeg kan vel ikke teste endnu- og tør egentlig heller ikke... Vil bare gerne høre fra jer

Anmeld