Senge tider for dp og vs børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Trine89

Jep jep, Nu er vi snart der hvor vores lille pige (9½ mdr) skal starte i Dagpleje. 

Hvornår kommer jeres små i seng? 

Og vågner de af sig selv så i kan nå at blive klar inden man skal ud af døren.?

og hvornår ved man om man skal have barnet lidt tidligere i seng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

2babygirls

Trine89 skriver:

Jep jep, Nu er vi snart der hvor vores lille pige (9½ mdr) skal starte i Dagpleje. 

Hvornår kommer jeres små i seng? 

Og vågner de af sig selv så i kan nå at blive klar inden man skal ud af døren.?

og hvornår ved man om man skal have barnet lidt tidligere i seng?

Madeleine var 11½ mdr da hun startede og hun kom i seng 19.30 og vågner som regel mellem 6 og 6:40

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Mit datter startede da hun var lidt over 10 mdr. Hun kommer i seng kl. 19.30. Nogle gange bliver kl. 20. Hun vågner ca. mellem 5.30 og 6. Og hun skal senest op kl.6

En uge inden DP start rykkede vi hendes sengetid fra kl. 21 til kl. 20 og det gik uden problemer

Du kan mærke på dit barn hvis det er træt om aftenen og så synes jeg da bare i skal putte hende og hvis i ved hun vågner meget før end hun egentlig skal op, så prøv at trække den lidt  Sådan gør vi her

Anmeld

11. juni 2012

Trine89

vitapigen skriver:

Mit datter startede da hun var lidt over 10 mdr. Hun kommer i seng kl. 19.30. Nogle gange bliver kl. 20. Hun vågner ca. mellem 5.30 og 6. Og hun skal senest op kl.6

En uge inden DP start rykkede vi hendes sengetid fra kl. 21 til kl. 20 og det gik uden problemer

Du kan mærke på dit barn hvis det er træt om aftenen og så synes jeg da bare i skal putte hende og hvis i ved hun vågner meget før end hun egentlig skal op, så prøv at trække den lidt  Sådan gør vi her

Vores pige kommer i seng kl 20 og vågner mellem 7 og 7:30 

Men når hun skal i DP (efter al indkøring osv) skal hun være der omkring kl 7:30 så vi kan nå på job også.. og så jo helst at hun kunne våge af sig selv. men det dur jo ikke hun først vågner når hun skal være der hihi.. så en jah må jo bare se om jeg kan flytte hendes sove tid en smule

Anmeld

11. juni 2012

Trine89

Tina&Martin skriver:

Madeleine var 11½ mdr da hun startede og hun kom i seng 19.30 og vågner som regel mellem 6 og 6:40

Tak for dit svar.. må se om jeg også kan få tøsen i seng noget før. 

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Trine89 skriver:

Vores pige kommer i seng kl 20 og vågner mellem 7 og 7:30 

Men når hun skal i DP (efter al indkøring osv) skal hun være der omkring kl 7:30 så vi kan nå på job også.. og så jo helst at hun kunne våge af sig selv. men det dur jo ikke hun først vågner når hun skal være der hihi.. så en jah må jo bare se om jeg kan flytte hendes sove tid en smule

Det skal nok kunne lade sig gøre uden hun mærker det store til det  Put hende omkring kl. 19-19.30 så tror jeg det passer fint

Anmeld

11. juni 2012

Trine89

vitapigen skriver:

Det skal nok kunne lade sig gøre uden hun mærker det store til det  Put hende omkring kl. 19-19.30 så tror jeg det passer fint

jah det må vi småt begynde med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.