er idag 6+2, og har bare den mest trælse kvalme! Den varer fra om morgenen når jeg står op, og til sidst på eftermiddagen, nogle gange til 18... I fredags kom så den første dag, hvor jeg ikke havde lyst til aftensmad, og idag har jeg lige kigget i køleskabet, og bare fået det dårligt ved tanken om den hamburgerryg vi skal have til aftensmad, og som ellers er min hofret! Håber selvfølgelig det går over igen når de første berømte 12 uger er gået, så jeg kan leve et normalt madliv sammen med mine børn igen, de dage jeg er selv hjemme med dem... har nemlig en søn der er meget let påvirkelig, i forhold til hvis jeg ikke spiser noget/særlig meget til aftensmad...
Det der undrer mig (kan ikke lade være at spekulere over de 2 tidligere graviditeter), er at jeg med min søn først havde den her kvalme senere (ledsaget af opkast 
), og med min datter slet ikke noget... så er lidt spændt på når vi skal til nf om ca. 6 uger, da der er tvillinger i min familie, om vi så er blevet "ramt" af dette denne gang, og laver en "Frederik & Mary", ved det 3. barn, som så måske er 2??? 
Nå, det var bare lige en tanke - men gode råd mod kvalme modtages gerne - fredagens sene aftensmad bestående af cola og popcorn efter ungerne var lagt i seng, er nok ikke så sundt i længden...
herfra
Anmeld