tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

lykkelige-mor

hej piger. så jeg tilbage på fronten igen efter en turbulent tid og det er det nu stadig.

her er et par billeder af min efterhånden store prinsesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

SaNiNa

Velkommen tilbage som du ser er her lidt tomt, men vi må håbe det vender når vejret bliver dårligere igen

Anmeld

13. juni 2012

Kofoed.

Velkommen tilbage. Håber ikke det er alt for slemt.

Anmeld

13. juni 2012

lykkelige-mor

Kofoed. skriver:

Velkommen tilbage. Håber ikke det er alt for slemt.

jo desværre lidt. men det går dog stadig

Anmeld

13. juni 2012

Kofoed.

lykkelige-mor skriver:

jo desværre lidt. men det går dog stadig

Det lyder rigtig træls. Øv. Sig til, hvis du har brug for en skulder.

Anmeld

14. juni 2012

lykkelige-mor

Kofoed. skriver:

Det lyder rigtig træls. Øv. Sig til, hvis du har brug for en skulder.

jeg klare mig vist kofoed.

men tak.

det har været en turbulent tid, med prinsessen i pleje, forhold gået i stykker, fødsels depression osv osv ja og en kamp mod kommunen sammen med en advokat. ja jeg kunne blive ved.

men det giver vel pote i sidste ende.

glæder mig bare over den tid jeg har med min prinsesse når jeg altså får lov til det af kommunen.. skønt jeg på ingen måde har gjort min datter noget.

men har en dejlig datter der gør mit liv hver at leve

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

lykkelige-mor skriver:

jeg klare mig vist kofoed.

men tak.

det har været en turbulent tid, med prinsessen i pleje, forhold gået i stykker, fødsels depression osv osv ja og en kamp mod kommunen sammen med en advokat. ja jeg kunne blive ved.

men det giver vel pote i sidste ende.

glæder mig bare over den tid jeg har med min prinsesse når jeg altså får lov til det af kommunen.. skønt jeg på ingen måde har gjort min datter noget.

men har en dejlig datter der gør mit liv hver at leve

Nogen af tingene har vi også været igennem, det er sgu hårdt i længden og så det hele på en gang, øv.

Men når du har et stabilt hjem, så kan du vel snart få hende med hjem? Hvis jeg da må spørge. Har desværre et par veninder med børn udenfor hjemmet, de klare det sgu godt, det er jo er mareridt uden lige.

Anmeld

18. juni 2012

lykkelige-mor

Kofoed. skriver:

Nogen af tingene har vi også været igennem, det er sgu hårdt i længden og så det hele på en gang, øv.

Men når du har et stabilt hjem, så kan du vel snart få hende med hjem? Hvis jeg da må spørge. Har desværre et par veninder med børn udenfor hjemmet, de klare det sgu godt, det er jo er mareridt uden lige.

ja et mareridt kan jeg sagtens tilskrive mig. det sku hårdt at undvære sin datter og kun se hende en gang om ugen... jo jeg har et hjem men er jo ikke sammen med faderen mere. vi kunne ikke sammen til sidst.

men håber meget på at kan få hende hjem på et tidspunkt, lige nu er der bare ikke mange kræfter og overskud til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.