amning og brysterne:( ømt emne for mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

er lige anonym. da projekt baby ikke er lykkedes endnu..

jeg sad i dag og tænkte.

jeg har en d-e skål. har ikke kugle runde bryster som bare sidder perfekt..syntes selv at de hænger for meget..

men kan jeg så forvente at de sidder nede ved navlen efter amning?

og er der noget man kan gøre for at mindske "faldet"..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Kay

hmmm der er jo en riciko... men den riciko er lige stor om du ammer eller ej... da forandringen i brysterne jo sker undervejs i graviditeten...

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

jeg sad i dag og tænkte.

jeg har en d-e skål. har ikke kugle runde bryster som bare sidder perfekt..syntes selv at de hænger for meget..

Man får ikke hænge bryster af amning det er den største misforståelse.. Det skyldes et hormon som kommer i løbet at graviditeten så det gør ingen forskel om du ammer eller ej

Anmeld

11. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Kan anbefale en GOD amme bh som støtter godt, få målt op til den når mælken er løbet til.

Anmeld

11. juni 2012

KM78

Nu er det jo forskelligt fra kvinde til kvinde, jeg har selv en I skål, så ja de er kæmpestor, og ja de hænger mere efter amningen, men tro da pokker med den størrelse den har.

Har derimod set andre i din størrelseorden sidde fint pænt og fast alligevel trods amningen. Sådan er vi forskellige. Men se på din mor eller andre i familien med samme brystmål, hvordan ser de ud nu?

Anmeld

11. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

jeg sad i dag og tænkte.

Og kan så lige tilføje at de damers indlæg er korrekte... Jeg havde en e skål inden graviditet, den voksede to str på 8 uger, og er nu helt normal og tilbage til samme form igen 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hmmm der er jo en riciko... men den riciko er lige stor om du ammer eller ej... da forandringen i brysterne jo sker undervejs i graviditeten...

jeg er heller ikke i tvivl omkring om jeg vil amme..gerne så længe det muligt..

men så slog det mig bare pludseligt med de bryster..griner

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Man får ikke hænge bryster af amning det er den største misforståelse.. Det skyldes et hormon som kommer i løbet at graviditeten så det gør ingen forskel om du ammer eller ej

nåå for fanden..ehe

jeg vil gerne amme..men jeg frygtede bar hvis jeg så sku til og hende og sparke til mine bryster med benene.

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

jeg er heller ikke i tvivl omkring om jeg vil amme..gerne så længe det muligt..

men så slog det mig bare pludseligt med de bryster..griner

hihi det kan jeg godt forstå... havde sådan håbet at mine ville vokse her undervejs... men intet er der sket... vævet i dem har ændret karakter men de er ikke vokset den mindste smule endnu...

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Og kan så lige tilføje at de damers indlæg er korrekte... Jeg havde en e skål inden graviditet, den voksede to str på 8 uger, og er nu helt normal og tilbage til samme form igen 

sidder de også som før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.