Onsdag den 6/6 - 41+0 skulle jeg til eksamen, og eksamen går fint.. Jeg får den overstået uden veer og tænker da jeg går fra eksamen, at nu må der altså gerne ske noget.. 
Da jeg kommer hjem, og går på toilet går slimproppen.. Weee så betød det jo at der måske snart ville ske noget!
Efter vi har spist aftensmad begynder jeg så småt at få murren i maven, vi beslutter derfor at gå en tur, for at se om ikke det kan sætte gang i noget mere!
Gennem hele natten har jeg så små veer, der holder mig vågen og derfor får jeg næsten ikke sovet..
Om morgenen beslutter jeg at ringe til fg, for at finde ud af hvor langt jeg egentlig er i det her..
Så ved 12 tiden er vi inde til tjek, 2 cm åben og 1 cm livmoderhals tilbage.. Vi beslutter derfor at tage hjem igen!
Da vi kommer hjem, bliver veerne stærkere næsten med det samme og jeg begynder at få de røde kinder, jordemoren snakkede om jeg skulle have før vi kom igen.
Klokken 16.00 er vi tilbage på fødegangen.. Og bliver modtaget af en sød jordemor studerende.. Jeg bliver tjekket og er kun 3 cm åben.. Der tænkte jeg bare KUN 3 CM??!

Nå, jeg får hospitals tøj på, får klyx og beder om at de fylder fødekaret op, da jeg gerne vil i vand nu!
Jordemor studerende tøver og siger det er bedre at jeg kommer i badekaret først da man ikke må være mere en 3 timer i fødekaret..
Men jordemor rotten, der kigger hende over skulderen siger at jeg sagtens kan komme i fødekaret, så det gør jeg..
Det var dejligt lindrene, men der varede ikke længe før det gjorde nas og jeg begyndte ikke at kunne finde ud af og trække vejret under veen, men måtte istedet brøle!
Jeg bliver tjekket i karet og er nu 5 cm åben, men igen tænkte jeg.. Det gør SÅ NAS det her, og så er jeg KUN 5 cm åben!!!
Derfor sagde jeg, jeg kan ikke mere må jeg ikke godt få den der blokade.. Men de tøvede lidt og spurgte om ikke jeg skulle prøve akupumtur i stedet for.. Men nej! Jeg vil bare gerne have den blokade..
Så fik jeg besked på, at jeg ikke kunne føde i vand hvis jeg fik den. Men det var også helt okay, bare jeg fik noget smertestillende.
Så jeg kom op af karet, og nu gjorde det virkelig sygt ondt.. Det er vildt så ondt det gjorde!
Får kæmpet mig over på sengen, og ligger bare der og brøler!! Får af vide jeg lige skal tjekkes igen, inden jeg skal gøres klar til blokaden..
Og på 1 time, har jeg åbnet mig de sidste 5 cm og er klar til at presse.. Så jeg fik af vide, at vi desværre ikke nåede blokaden, fordi nu skulle jeg presse..
Jeg pressede en lille time, og klokken 19.56 kom den fineste lille dreng til verden og så lå han bare der og knirkede på min mave!!

Han er 3710 g og 53 cm lang og bare det mest fantastiske i hele verden..
En meget stolt mor!