prævention råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skal finde et prævention da vi har udskudt PB 1 år endnu, grundet de børn vi har i forvejen..

Jeg dur ikke til at tage p piller og kondom er heller ikke en løsning, da vi ville glemme at få det på i kampens hede og så får jeg ondt i skeden af det.

P sprøjten går min læge ikke ind for og spiral er heller ikke som sådan en mulighed da jeg jo skal have den ud igen om 1 år og den derfor er meget dyr i drift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Maise86

HVad med kobberspiral? Den er ikke så dyr

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

HVad med kobberspiral? Den er ikke så dyr

Hvordan er den? For at være helt ærlig så er det nok også helt fordi jeg ikke tør få lagt den op og taget den ud..

Anmeld

11. juni 2012

oerbaek

kobberspiralen koster omkring 2-300 kr så den er ikke dyr, dog er der nogle ikke så sjove bivirkninger ved den. 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

kobberspiralen koster omkring 2-300 kr så den er ikke dyr, dog er der nogle ikke så sjove bivirkninger ved den. 

hvilke? Kender den slet ikke..

Anmeld

11. juni 2012

Maise86

Anonym skriver:

Hvordan er den? For at være helt ærlig så er det nok også helt fordi jeg ikke tør få lagt den op og taget den ud..

Det gør hverken ondt at få den lagt eller taget ud. Så der kan du være rolig

Jeg fik dog kraftigere blødninger da jeg havde min i, så fik hurtigt taget den ud igen.

Men det er jo individuelt fra person til person

Anmeld

11. juni 2012

JanetBJ

pstav .. den kan være lidt irriterende, men sådan er det .

Anmeld

11. juni 2012

oerbaek

Anonym skriver:

hvilke? Kender den slet ikke..

jeg havde den i en kort periode hvor jeg efter jeg fik den lagt begyndte at styrtbløde som i et vandfald agtigt og det er desværre en af de mest almindelige bivirkninger dog er det ikke alle den har den effekt på. 

men ja den gør hverken ondt at skulle have lagt eller taget ud. 

Anmeld

11. juni 2012

NinaNymannMadsen

med en kobberspiral kan du komme ud for kræftiger og længer varende mens og mens smerter der er være end de plejer.

jeg skal ha min fjernet idag da jeg har blødt siden jeg fik den op for 2 måneder siden og magter det ikke mere så skal ha noget andet i stedet

Anmeld

11. juni 2012

ano14316

Anonym skriver:

jeg har haft kobberspiral..

Det niver og få den lagt op, men kun et øjeblik. Det føles som en kort ve. og man kan slet ikke mærke det når den bliver fjernet..

Jeg frygtede så meget at skulle have den fjernet, meget mere end at skulle have den op, men det var helt skørt at jeg havde været så nervøs for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.