Må jeg se din pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Vinker

malo skriver:

Uhh, de er også lækre, har ikke selv en, men her er en forhandlerliste.

http://bystroom.com/storelocater

Tusind tak. Kan jo se de har dem i Ribe og der er jo ikke ret langt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

chas12

Vinker skriver:

Guuud har de dem i Ribe. Arh men fantastisk - Jeg kommer nemlig fra Ribe så har også familie der  

TAK

Hehe ja så er der da slet ingen grund til at køre en længere tur for de har dem nnmlig i spirrevippen og faktisk mange af dem

Anmeld

11. juni 2012

Vinker

chas12 skriver:

Hehe ja så er der da slet ingen grund til at køre en længere tur for de har dem nnmlig i spirrevippen og faktisk mange af dem

Nej det er jo det. Men kan også se at der er et par forhandlere i Valby og skal over og besøge min storebror om 1 mdr som netop bor i Valby så mon ikke jeg nok skal få kigget pusletasker

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Vinker skriver:

Den ser super fed ud!

Hvor forhandler de dem udover på nettet? Synes at have hørt Århus? Men bor i Esbjerg så der er lidt langt..... Ska dog til  Kbh i sommerferien så måske det var derover jeg skulle i en butik

Den ER også fed.... Ved ikke hvor de forhanler dem i butikker andet end storbyer. Jeg købte selv min over nettet og de ligner dem på billedet og er vildt lækre at røre ved  

Anmeld

11. juni 2012

Vinker

vitapigen skriver:

Den ER også fed.... Ved ikke hvor de forhanler dem i butikker andet end storbyer. Jeg købte selv min over nettet og de ligner dem på billedet og er vildt lækre at røre ved  

tak for svar.

Har fået fat i en forhandlerliste og fundet ud af at jeg ikke har ret langt til den nærmeste butik så det er super

Anmeld

11. juni 2012

chas12

Vinker skriver:

Nej det er jo det. Men kan også se at der er et par forhandlere i Valby og skal over og besøge min storebror om 1 mdr som netop bor i Valby så mon ikke jeg nok skal få kigget pusletasker

Det tror jeg bestemt jo, og ellers er de også søde til muligvis at kan få en hjem hvis du har set de på nettet - og det selvfølgelig kan lade sig gøre.. Men jeg var derinde og få bestilt et par stykke hjem da de ikke havde dem, men som sagt er der en del og den modil du vidste havde de også sidst

Anmeld

11. juni 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg har denne, men skal nok have en ny når lillesøster kommer nu her, der er ikke det vilde plads i den, når man skal have med til 2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2012

Vinker

Dut-ugle skriver:

Jeg har denne, men skal nok have en ny når lillesøster kommer nu her, der er ikke det vilde plads i den, når man skal have med til 2 

Den er flot og ligner slet ikke en pusletaske! Hvad mærke er det?

Anmeld

11. juni 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vinker skriver:

Den er flot og ligner slet ikke en pusletaske! Hvad mærke er det?

Det er heller ikke en pusletaske, bruger den bare til det, da der er fint plads til et par bleer, vådservietter, ekstra tøj og lidt legetøj, og selvfølgelig lige de vigtigste småting til mig selv  Det er en DKNY

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Vinker skriver:

tak for svar.

Har fået fat i en forhandlerliste og fundet ud af at jeg ikke har ret langt til den nærmeste butik så det er super

Dejligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.