hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

uha har så ondt i min mave lige over navlen i dag. er 8 uger henne. nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

annecatrine88

Da jeg havde ondt i maven over navlen fik jeg af vide af lægen at det kunne være luft i maven, forstoppelse eller på grund af halsbrænd. Altså for meget syre i maven.. Jeg drak mælk og spiste en kiks.. Så forsvandt det. 

Anmeld

11. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

uha har så ondt i min mave lige over navlen i dag. er 8 uger henne. nogen der ved hvad det kan være?

Min læge siger at jeg kun skal være bekymret hvis jeg bløder meget eller har kronisk ondt i siden. Alt andet er fordi lede osv gør plads til den bette, så alt gir sig og ændre sig 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Min læge siger at jeg kun skal være bekymret hvis jeg bløder meget eller har kronisk ondt i siden. Alt andet er fordi lede osv gør plads til den bette, så alt gir sig og ændre sig 

tusind tak for info.. så kan jeg nok slappe lidt af igen.

Anmeld

11. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

tusind tak for info.. så kan jeg nok slappe lidt af igen.

Ja jeg var også meget panisk til at starte med, men nu er jeg efterhånden vant til at have ondt i 2 min af gangen de mest mærkelige steder. Og det gir jo god mening at ledende bliver bløde og skal gøre plads, så selvfølgelig kan man mærke lidt niv, av og jag 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Ja jeg var også meget panisk til at starte med, men nu er jeg efterhånden vant til at have ondt i 2 min af gangen de mest mærkelige steder. Og det gir jo god mening at ledende bliver bløde og skal gøre plads, så selvfølgelig kan man mærke lidt niv, av og jag 

jaa det gør det, men har bare haft ondt lige der i et par timer

Anmeld

11. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

jaa det gør det, men har bare haft ondt lige der i et par timer

Ja men man skal have ondt hele tiden i siden, og faktisk ret meget ned af siden da det jo skal være ned omkring babyen at man har ondt. Ellers så tror jeg ikke at man skal gøre så meget ud af det.

Til at starte med her havde jeg også vildt ondt, men syntes det er aftaget med tiden. Kunne knap nok strække mig uden at det gjorde ondt, eller ja for den sags skyld rulle rundt i sengen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.