6+6 tryghedsscaning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Stinna1006

Ja skal så til tryghedsscaning i dag og er simpelthen så nervøs .... Puha alle de tanker ... Klokken må godt blive 15  opret gerne jeres oplevelser med tidlig scanning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Hyacinth

Stinna1006 skriver:

Ja skal så til tryghedsscaning i dag og er simpelthen så nervøs .... Puha alle de tanker ... Klokken må godt blive 15  opret gerne jeres oplevelser med tidlig scanning 

Jeg blev tryghedsscannet i denne graviditet, da jeg var 7+4. Det var for at se hjerteblink og det var der sørme også

Jeg er nu 21+1 uger henne og til den første scanning var det bare så dejligt at se det lille hjerte dog kan man jo ikke se så meget af baby, så bare du ikke bliver skuffet over detaljer/tydelighed osv. Jeg fik dog et lille fint billede med en lille spunk med hjem.

Jeg fik inden den TS besked på, at jeg først skulle have scanning fra 7+0, da det er i den uge, hvor hjerteblinket skal forekomme på scanningen, så derfor ventede jeg til der.

Men mon ikke du kan se det

Ønsker dig pøj pøj og krydser

Anmeld

11. juni 2012

Stinna1006

Hyacinth skriver:

Jeg blev tryghedsscannet i denne graviditet, da jeg var 7+4. Det var for at se hjerteblink og det var der sørme også

Jeg er nu 21+1 uger henne og til den første scanning var det bare så dejligt at se det lille hjerte dog kan man jo ikke se så meget af baby, så bare du ikke bliver skuffet over detaljer/tydelighed osv. Jeg fik dog et lille fint billede med en lille spunk med hjem.

Jeg fik inden den TS besked på, at jeg først skulle have scanning fra 7+0, da det er i den uge, hvor hjerteblinket skal forekomme på scanningen, så derfor ventede jeg til der.

Men mon ikke du kan se det

Ønsker dig pøj pøj og krydser

Håber at se et lille hjerteblink

Anmeld

11. juni 2012

mahanna

så det skønneste hjerte blink 6+6 og har i dag en dejlig datter men det er ik meget man kan se kun en lille spunk og et lille prik som blinker og blinker

håber også at i ser jeres lille hjerte blink

Anmeld

11. juni 2012

Stinna1006

mahanna skriver:

så det skønneste hjerte blink 6+6 og har i dag en dejlig datter men det er ik meget man kan se kun en lille spunk og et lille prik som blinker og blinker

håber også at i ser jeres lille hjerte blink

Der var den fineste lille gummieklat... Der lå og blinkede til sin moar

Anmeld

11. juni 2012

mahanna

Stinna1006 skriver:

Der var den fineste lille gummieklat... Der lå og blinkede til sin moar

Kæmpe tillykke med det det er en af de fedeste føgelser i verden

Anmeld

11. juni 2012

lillemusen10

Stort tillykke!

Skal selv til TS om 1 uge... har mistet tidligt et par gange, så håber bare jeg holder på det indtil da.

Anmeld

12. juni 2012

Camilla30

Pøj pøj Håber du finder ud af at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.