tøj til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2012

Kay

så lige i go' morgen danmark at de har haft deres stylist til at finde tøj til gravide og komme med gode råd...

super spændende... og en masse gode råd...

der måske er andre der kan nyde godt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miss BananaHammock

Kay skriver:

så lige i go' morgen danmark at de har haft deres stylist til at finde tøj til gravide og komme med gode råd...

Synes det var ganske inspirerende - men jeg synes de har en tendens til at have meget dyre stykker tøj blandet ind når de viser tøj. Men fedt at der f.eks. var bukser fra H&M idag

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

Abovo på nettet har lækkert ventetøj til rimlige penge.. på deres restestativ kan man være rigtig heldig..

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Synes det var ganske inspirerende - men jeg synes de har en tendens til at have meget dyre stykker tøj blandet ind når de viser tøj. Men fedt at der f.eks. var bukser fra H&M idag

Abovo på nettet har lækkert ventetøj til rimlige penge.. på deres restestativ kan man være rigtig heldig..

Anmeld

11. juni 2012

Kay

ja de har det med at havde noge ting der er ret dyre med... men sys nu de gav nogle gode fif til hvad man skal gå efter

Anmeld

11. juni 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

oki

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

GENERELT syntes jeg det tøj de viser koster en jetjager !!! Jeg har som regel aldrig råd til det .. Kun når de engang imellem viser noget meget billigt .. 

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

GENERELT syntes jeg det tøj de viser koster en jetjager !!! Jeg har som regel aldrig råd til det .. Kun når de engang imellem viser noget meget billigt .. 

enig... men jeg kigger mest på hvordan de sætter tingene sammen og finder så nogle billigere alternativer der passer mere til min pengepung

Anmeld

11. juni 2012

Kay

til dem der ik nåede at se det er her et link

http://go.tv2.dk/morgentv/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.