Hvilken baby alarm har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Lullulil

Vi købte den babyalarm de har i Ikea til 199 kr. Har brugt den i 7 mdr nu, uden problemer! De virker bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Nadia Maya

God aften (:

Vi havde ikke det store beløb til babyalarmer. Så vi besluttede os for at købe dem fra ikea, hvis de ikke virkede måtte vi invistere i nogle andre.

Men hold op hvor er jeg tilfreds! De har ikke noget "ekstra-udstyr", som kamera, temperatur o.lin. - de giver lyd, hvis baby giver lyd. Og det var det vi skulle bruge dem til. Alt det andet er unødvendigt, hvis du spørger mig!
Jeg kan varmt anbefale dem. Og så mener jeg de koster 199,-

Anmeld

10. juni 2012

Missq4

jeg har haft den første du linker til da jeg brugte den var den, den bedste der var på markede og vandt de test den var i og jeg var super glad for den hvis jeg hade vist at jeg skulle ha en mere havde jeg bedstemt ikke solgt min kan kun varmt anbefale den

Anmeld

11. juni 2012

(august)

Hej

Vi har to sæt super nova'er og de er bare fantastiske. Vi havde købt et sæt fra Harald Nyborg, men dem kunne vi simpelthen ikke få til at virke også købte vi 2. sæt af Super Nova.

Anmeld

11. juni 2012

Skouboe

Vi har haft super nova til begge vores piger pg vi har været 100% tilfredse. Årsagen til at vi valgte dem den gang er at de er ordentligt skærmede og sendestyrken er ikke så høj. Jeg har arbejdet med radio teknologi de sidste 6 år, og selvom det ikke er forbudt, kunne eg ikke drømme om at lægge en tændt walkie talkie lige opad hovedet på mit nyfødte spædbarn. Der er simpelthen for meget stråling.

Anmeld

11. juni 2012

GitteC78

Lullulil skriver:

Vi købte den babyalarm de har i Ikea til 199 kr. Har brugt den i 7 mdr nu, uden problemer! De virker bare

Okay. Vi har bare ikke en Ikea lige i nærheden

Anmeld

11. juni 2012

GitteC78

Missq4 skriver:

jeg har haft den første du linker til da jeg brugte den var den, den bedste der var på markede og vandt de test den var i og jeg var super glad for den hvis jeg hade vist at jeg skulle ha en mere havde jeg bedstemt ikke solgt min kan kun varmt anbefale den

Okay synes også den virkede smart men ville lige høre folks meninger om dem jeg har fundet inden jeg køber dem....

Så det er helt sikkert noget du kan anbefale.

Anmeld

11. juni 2012

GitteC78

(august) skriver:

Hej

Vi har to sæt super nova'er og de er bare fantastiske. Vi havde købt et sæt fra Harald Nyborg, men dem kunne vi simpelthen ikke få til at virke også købte vi 2. sæt af Super Nova.

Hvilke to slags super nova har du? så du vil mene at de to jeg har fundet kan anbefales.

Anmeld

11. juni 2012

GitteC78

Skouboe skriver:

Vi har haft super nova til begge vores piger pg vi har været 100% tilfredse. Årsagen til at vi valgte dem den gang er at de er ordentligt skærmede og sendestyrken er ikke så høj. Jeg har arbejdet med radio teknologi de sidste 6 år, og selvom det ikke er forbudt, kunne eg ikke drømme om at lægge en tændt walkie talkie lige opad hovedet på mit nyfødte spædbarn. Der er simpelthen for meget stråling.

Hvilke slags har du haft? så du mener de to jeg har fundet vil være gode?

Er det de billige du mener mht stråling?

Anmeld

11. juni 2012

Skouboe

GitteC78 skriver:

Hvilke slags har du haft? så du mener de to jeg har fundet vil være gode?

Er det de billige du mener mht stråling?

Jamen vi valgte at købe Super Nova, selvom de var dyre, netop pga. Bl.a strålingen. Jeg kender ikke IKEAs men jeg ved at walkie talkier ikke er beregnet til brug som babyalarm og til at ligge tændt i længere perioder lige op ad at spædbarn hvis hjerne udvikler sig. De har også ofte lang rækkevidde, og det kræver en høj sendestyrke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.