21. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Gittemor09

ja, nu er jeg nået så langt med min 2. graviditet...

jeg har allerede taget 8 kg. på og med min datter tog jeg 6 kg. på under hele graviditeten...

mit spørgsmål lyder nu på, hvor meget havde i taget på da i var i 21. uge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Gittemor09

prøver lige at få den lidt op, i håb om at nogen ser den.. er lidt nysgerrig nemlig

Anmeld

10. juni 2012

Darling<3

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et "gyldigt" svar da jeg i uge 21 havde tabt 3 kilo

Men, har slet ikke opfanget at du er gravid med nummer 2 - så kæmpe stort tillykke!!!

Ved i hvad det bliver?

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Darling<3 skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et "gyldigt" svar da jeg i uge 21 havde tabt 3 kilo

Men, har slet ikke opfanget at du er gravid med nummer 2 - så kæmpe stort tillykke!!!

Ved i hvad det bliver?

orv det var meget tabte mig også med den 1. og derfor tog jeg ikke så meget på...

tak skal du have vi har heller ikke reklameret så meget med det

vi ved hvad det bliver når jeg har født  lidt spænding skal man da have....

Anmeld

11. juni 2012

esiuol

Ved ikke, om du kan bruge svaret til noget, da jeg venter tvillinger, men i uge 20 havde jeg taget 9 kg på

Anmeld

11. juni 2012

Vinker

ja, nu er jeg nået så langt med min 2. graviditet...

jeg har allerede taget 8 kg. på og med min datter tog jeg 6 kg. på under hele graviditeten...

mit spørgsmål lyder nu på, hvor meget havde i taget på da i var i 21. uge??

Venter også andet barn. Kan se i mine notater at da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 8 kilo på. Men ser ud til at jeg på 2 uger tog 2 kilo på...... Altså fra jeg var 21 uger henne til 23 uger.... Nu står vægten så lidt mere stille igen

Det er bare meget forskelligt.....

Anmeld

11. juni 2012

Bellas Mor

Hejsa

Jeg er også 2. gangsgravid, er i uge 23, og har taget 4 kg på. Det er en del mindre end sidste gang - hvor jeg havde taget 7 kg på i uge 23.

Men tror ikke du skal tænke så meget over det. Bare nyd mavsen

Kuns og god vind herfra

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

esiuol skriver:

Ved ikke, om du kan bruge svaret til noget, da jeg venter tvillinger, men i uge 20 havde jeg taget 9 kg på

ej, det var slet ikke meget...

jeg synes jeg har taget meget på allerede nu i forhold til sidst, men ved godt at man ikke kan sammenligne det...!!

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Vinker skriver:

Venter også andet barn. Kan se i mine notater at da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 8 kilo på. Men ser ud til at jeg på 2 uger tog 2 kilo på...... Altså fra jeg var 21 uger henne til 23 uger.... Nu står vægten så lidt mere stille igen

Det er bare meget forskelligt.....

jeg håber også snart vægten begynder at stå stille men det har den dog gjort i 14 dage... så håber det fortsætter i det små

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Bellas Mor skriver:

Hejsa

Jeg er også 2. gangsgravid, er i uge 23, og har taget 4 kg på. Det er en del mindre end sidste gang - hvor jeg havde taget 7 kg på i uge 23.

Men tror ikke du skal tænke så meget over det. Bare nyd mavsen

Kuns og god vind herfra

ja, sidst havde jeg kun taget 6 kg på under hele graviditeten...

men det er nu ikke det  der tæller... det er babyen der er vigtigst

var bare nysgerrig om hvad andre havde taget på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.