Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, nu er jeg nået så langt med min 2. graviditet...
jeg har allerede taget 8 kg. på og med min datter tog jeg 6 kg. på under hele graviditeten...
mit spørgsmål lyder nu på, hvor meget havde i taget på da i var i 21. uge??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
prøver lige at få den lidt op, i håb om at nogen ser den.. er lidt nysgerrig nemlig
Darling<3 skriver: Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et "gyldigt" svar da jeg i uge 21 havde tabt 3 kiloMen, har slet ikke opfanget at du er gravid med nummer 2 - så kæmpe stort tillykke!!!Ved i hvad det bliver?
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et "gyldigt" svar da jeg i uge 21 havde tabt 3 kiloMen, har slet ikke opfanget at du er gravid med nummer 2 - så kæmpe stort tillykke!!!Ved i hvad det bliver?
orv det var meget tabte mig også med den 1. og derfor tog jeg ikke så meget på...
tak skal du have vi har heller ikke reklameret så meget med det
vi ved hvad det bliver når jeg har født lidt spænding skal man da have....
Ved ikke, om du kan bruge svaret til noget, da jeg venter tvillinger, men i uge 20 havde jeg taget 9 kg på
ja, nu er jeg nået så langt med min 2. graviditet... jeg har allerede taget 8 kg. på og med min datter tog jeg 6 kg. på under hele graviditeten... mit spørgsmål lyder nu på, hvor meget havde i taget på da i var i 21. uge??
Venter også andet barn. Kan se i mine notater at da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 8 kilo på. Men ser ud til at jeg på 2 uger tog 2 kilo på...... Altså fra jeg var 21 uger henne til 23 uger.... Nu står vægten så lidt mere stille igen
Det er bare meget forskelligt.....
Hejsa
Jeg er også 2. gangsgravid, er i uge 23, og har taget 4 kg på. Det er en del mindre end sidste gang - hvor jeg havde taget 7 kg på i uge 23.
Men tror ikke du skal tænke så meget over det. Bare nyd mavsen
Kuns og god vind herfra
esiuol skriver: Ved ikke, om du kan bruge svaret til noget, da jeg venter tvillinger, men i uge 20 havde jeg taget 9 kg på
ej, det var slet ikke meget...
jeg synes jeg har taget meget på allerede nu i forhold til sidst, men ved godt at man ikke kan sammenligne det...!!
Vinker skriver: Venter også andet barn. Kan se i mine notater at da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 8 kilo på. Men ser ud til at jeg på 2 uger tog 2 kilo på...... Altså fra jeg var 21 uger henne til 23 uger.... Nu står vægten så lidt mere stille igen Det er bare meget forskelligt.....
jeg håber også snart vægten begynder at stå stille men det har den dog gjort i 14 dage... så håber det fortsætter i det små
Bellas Mor skriver: Hejsa Jeg er også 2. gangsgravid, er i uge 23, og har taget 4 kg på. Det er en del mindre end sidste gang - hvor jeg havde taget 7 kg på i uge 23. Men tror ikke du skal tænke så meget over det. Bare nyd mavsen Kuns og god vind herfra
ja, sidst havde jeg kun taget 6 kg på under hele graviditeten...
men det er nu ikke det der tæller... det er babyen der er vigtigst
var bare nysgerrig om hvad andre havde taget på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128