Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen..
min kusine bliver 30år og om en månede skal vi til fest...
jeg vil gerne lave noget vildt sjovt eller et eller andet med noget peber...
nogle der har nogle super fede ideer eller til ting man kan købe eller et eller andet??? evt en god hjemme side
mange krammer her fra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Har jeg desværre ikke lige, men opper den lige, og håber du får nogle geniale idéer forslået....
Har jeg desværre ikke lige, men opper den lige, og håber du får nogle geniale idéer forslået....
det håber jeg virkelig også
B&J skriver: Hej alle sammen.. min kusine bliver 30år og om en månede skal vi til fest... jeg vil gerne lave noget vildt sjovt eller et eller andet med noget peber... nogle der har nogle super fede ideer eller til ting man kan købe eller et eller andet??? evt en god hjemme side mange krammer her fra
Hvad med at lave en kurv med bl.a.
Tyskisk peber
alm peber og alt sådan noget
come2 skriver: Hvad med at lave en kurv med bl.a. Tyskisk peber alm peber og alt sådan noget
det har vi overvejet af gøre det kunne jo være vildt hyggelidt at se på
super ide
op
Det må også være mit bid med en kurv med alt mulig peber halløj i, alt fra tyrkisk peber, alm peber, et lille pebertræ måske, sort peber, hvid peber, ja sådan noget
Mette&Alexander skriver: Det må også være mit bid med en kurv med alt mulig peber halløj i, alt fra tyrkisk peber, alm peber, et lille pebertræ måske, sort peber, hvid peber, ja sådan noget
ja tror jeg også det bliver for det er det bedste bud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128