Har i sagt det på jobbet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Asti83

ja - som overskriften lyder - har i fortalt jeres chef i venter jer ? Jeg regner med at gøre det tirsdag - men jeg syntes godt nok det er svært altså.. tror ikke ligefrem hun bliver glad :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

mny

Efter vi fik gode resultater sagde jeg det til min chef i torsdags, hun tog det meget pænt. Fredag sagde jeg det til alle i min afdeling, og fik en masse tillYkker. Så hos mig gik det godt. Din chef kan da heller ikke blive sur? 

Anmeld

11. juni 2012

Asti83

Jeg har ikke været der så længe - så jo jeg er bange for hun ikke tager det så pænt-- men er jo nød til at sige det - syntes godt nok det er svært altså-

Anmeld

12. juni 2012

Steinbrenner

Jeg bliver færdig med skolen i dag og skulle egentlig ud og søge elevplads men jeg er ikke sikker på at der nogen der vil ansætte mig når jeg går fra igen i November

Anmeld

12. juni 2012

Miss BananaHammock

Fortalte det med det samme da vi har været i behandling og min chef har hjulpet mig igennem behandlingen de dage jeg har været syg osv.
Var også sygemeldt de første 5 uger så det bar svært at holde hemmeligt. :0)

Anmeld

12. juni 2012

Asti83

Må være dejligt at kunne fortælle det som den glædelige nyhed det er.. jeg fik fortalt det idag.. men kors jeg syntes det var svært.. men fik da et kram og et tillykke...

Anmeld

14. juni 2012

mny

Men det var dejligt at få det sagt ikke?

MEn lyder slet ikke til det var så slemt som du havde regnet med

Anmeld

15. juni 2012

MLT

Steinbrenner skriver:

Jeg bliver færdig med skolen i dag og skulle egentlig ud og søge elevplads men jeg er ikke sikker på at der nogen der vil ansætte mig når jeg går fra igen i November

Den situation står jeg også i :/.  Der er jo ingen der vil have en, som 'snart' går på barsel.. Så skal de jo alligevel ud og finde en ny elev om et halvt år igen.. 

Hvad gør du så?

Anmeld

15. juni 2012

Asti83

mny skriver:

Men det var dejligt at få det sagt ikke?

MEn lyder slet ikke til det var så slemt som du havde regnet med

Nej det var slet ikke så slemt _ men det er heller ikke alle mine kolleager der ved det endnu _ og jeg ved at især een bliver meget frustreret over det _ så tror ikke det bliver sjovt

Anmeld

16. juni 2012

Steinbrenner

MLT skriver:

Den situation står jeg også i :/.  Der er jo ingen der vil have en, som 'snart' går på barsel.. Så skal de jo alligevel ud og finde en ny elev om et halvt år igen.. 

Hvad gør du så?

Jeg får dagpenge fra a-kassen og er heldigvis lige blevet forlænget, så jeg når at gå på barsel inden mine dagpenge udløber

Så jeg får fuld understøttelse under barsel.

Indtil da skal jeg bare være aktiv arbejdssøgende.

Hvad med dig? Hvad er dine muligheder?

Knus Nana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.