Ville gerne gøre det om..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

AndreasMor84

men ikke fordi det gik dårligt

Jeg blev gift i går og det var en FANTASTISK dag/aften/nat.. hold da op dagen gik hurtigt og pludselig var kl næsten 24 og der sku danses osv.
Hvor ville jeg ønske at dagen kunne "gøres om", så jeg kunne NYDE det hele IGEN.. der var så meget der gik for hurtigt og som man "glemte" at nyde fordi man var så opsat og spændt!!

Og i dag føler jeg mig sgu helt trist over at det hele er slut og at dagen og alle forberedelserne er forbi.

Andre der havde det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Nadia&Daniel

men ikke fordi det gik dårligt

Jeg blev gift i går og det var en FANTASTISK dag/aften/nat.. hold da op dagen gik hurtigt og pludselig var kl næsten 24 og der sku danses osv.
Hvor ville jeg ønske at dagen kunne "gøres om", så jeg kunne NYDE det hele IGEN.. der var så meget der gik for hurtigt og som man "glemte" at nyde fordi man var så opsat og spændt!!

Og i dag føler jeg mig sgu helt trist over at det hele er slut og at dagen og alle forberedelserne er forbi.

Andre der havde det sådan?

STORT TILLYKKE  

Har det på PRÆCIS samme måde  Går ofte og siger til Daniel: "jeg vil gerne giftes igen"...."altså med dig"  

Anmeld

10. juni 2012

Troldemommi

Jeg tænker også tit på at vores bryllupsdag gik for hurtig, man er så spændt over det hele så man glemmer at nyde det 100 procent, men jeg må nu indrømme jeg var også lidt lettet dagen efter brylluppet, jeg blev gift 3 uger før jeg havde termin så jeg kunne jo godt have skullet føde under brylluppet, men sådan gik det heldigvis ikke :-)

og så lige et stort TILLYKKE :-)

Monica

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Det kan jeg virkelig godt forstå dig i. 

Har ikke været så heldig a prøve det endnu, men kan tænke a man godt vil opleve sange/taler/mad/kjole/dans/gæster og den smukke stemning én gang til. 

Du må nyde minderne og de billeder der sikkert er taget. 

KÆMPE STORT tillykke i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.