gravid med nr2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Manden og jeg sidder og taler lidt om et lykke-barn mere..

vi kan ikke rigtig beslutte os for om der skal være 2,3,4 år mellem dem. altså, om vi skal planlægge den næste nu, så vil der være 2 år mellem dem, eller planlægge først om 2 år, så der vil være 3 år mellem dem, eller om 3 år, så der vil være 4 år mellem dem..

Vi mest inde omkring de 2 år mellem dem eller 3 år... Men hvis vi vælger 2 år mellem dem - skal vi jo så småt igang , men vi ved jo som sagt ikke, hvor meget et 2 årig barn vil kunne forstå alligevel, og hvor meget det vil kræve, da et 2 årig barn stadig er lille? hvor vi tænker 3 årig,? hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Miss-86

vi kan ikke rigtig beslutte os for om der skal være 2,3,4 år mellem dem. altså, om vi skal planlægge den næste nu, så vil der være 2 år mellem dem, eller planlægge først om 2 år, så der vil være 3 år mellem dem, eller om 3 år, så der vil være 4 år mellem dem..

Vi mest inde omkring de 2 år mellem dem eller 3 år... Men hvis vi vælger 2 år mellem dem - skal vi jo så småt igang , men vi ved jo som sagt ikke, hvor meget et 2 årig barn vil kunne forstå alligevel, og hvor meget det vil kræve, da et 2 årig barn stadig er lille? hvor vi tænker 3 årig,? hvad er jeres erfaringer?

Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg kunne godt tænke mig at få mine med 2-3 års mellemrum.. Og det er også for at de får glæde af hinanden, når de bliver ældre.

Jeg er selv 25 år og ældst af mine søskende, de andre er så 18-17-16 og 14 år og jeg har ikke som sådan glæde af dem, men de har enormt glæde af hinanden.

Anmeld

11. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Herhjemme er vi i gang med PB og hvis det ellers lykkes snart  vil der være lidt mere end 2 år mellem børnene, men egentlig ville vi gerne have haft det sådan at der kun var 2 år imellem dem, men det kan altså ikke nåes. Vi tror at det er bedst sådan, for så kan de have en masse glæde af hinanden da de er mere jævnaldrende og desuden får man alt rodet med bøvlet nattesøvn og bleer osv overstået på en overskuelig årrække. Jeg tror at det er mega hårdt lige når det står på, men så er det også overstået bagefter

Anmeld

11. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg ville klart vælge 4 års forskel. For mig (og min mand) har det været vigtigt at vi har taget os god tid til at nyde vores dejlige søn og give ham masser af ene kvalitetstid før han skulle være den store. jeg ville aldrig bevidst vælge mindre end 3 år mellem mine børn.... 

Anmeld

11. juni 2012

Bellas Mor

Hejsa

Jeg er gravid med vores andet barn. Isabella, vores datter er 3 år, og når lillebror bliver født, er der 3½ år mellem dem. Det er perfekt for os: Vi følte os klar og Isabella var klar. Hun glæder sig rigtig meget - så det kan helt klart anbefales

Hun forstår det fint og vil meget gerne hjælpe til - synes 3-4 års mellemrum er perfekt!

Håber det hjalp lidt?

Knus herfra  Held og lykke - håber I finder det der er bedst for jer

Anmeld

11. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Madeleine bliver knap 2år og 4 mdr når den næste kommer og nu (hun er 20mdr) er hun jo sååå meget selvstændig.
Selvfølgelig skal vi skifte hende og hjælpe med tøjet, men hun spiser selv, forstår alt hvad vi siger og kan aktivere sig selv mega meget.
Begge mine veninde har fået nr 2 ved 2års alderen, og det har fungeret rigtig fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.