Jer der har fået terminsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvordan forgår det ? Og nu bliver man vel ikke dunket oven i hovedet for ikke at have heeelt styr på det? Jeg ved da ihvertfald at jeg er gravid. Og hvordan det er sket har jeg også styr på- bare ikke hvornår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

mortilnoahogmelina

Hmm du bliver scannet indvendig . Og ud fra barnets str får du en ca termin . Til nf får du en endelig termin da barnet vokser ens fra uge 0-12 .. og nej du bliver ikke dunket i hovedet .

Du kan ikke huske hvornår du havde sidste mens ?

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm du bliver scannet indvendig . Og ud fra barnets str får du en ca termin . Til nf får du en endelig termin da barnet vokser ens fra uge 0-12 .. og nej du bliver ikke dunket i hovedet .

Du kan ikke huske hvornår du havde sidste mens ?

Jeg har det meget ureglmæssigt- der kan gå 3 mdr i mellem og de sidste par mdr har været yderst stressende med skole, job osv så jeg har absolut ikke skænket det en tanke at der kunne være en grund, indtil min mave begyndte at bule ud. jeg kan være omkring 12 uger henne nu faktisk. Men ved jo ikke om jeg er det. Har to børn i forvejen og det er bestemt ingen katastrofe det sker nu, tværdimod er vi meget glade. Men dog er jeg lidt flov over ikke at have styr på tingene.

Anmeld

10. juni 2012

FruK

Du skal da ikke være flov. 

Jeg fik terminsscanning fordi jeg blev gravid lige efter abort. Jegtvivler da på, at de kan finde på at dunke dig i hovedet. Og hvis de gør, dunker du bare tilbage - det skal de ikke blande sig i! 

Og ja, det er en indvendig scanning. 

Anmeld

10. juni 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

hikkikkevævaværvære

Jeg har det meget ureglmæssigt- der kan gå 3 mdr i mellem og de sidste par mdr har været yderst stressende med skole, job osv så jeg har absolut ikke skænket det en tanke at der kunne være en grund, indtil min mave begyndte at bule ud. jeg kan være omkring 12 uger henne nu faktisk. Men ved jo ikke om jeg er det. Har to børn i forvejen og det er bestemt ingen katastrofe det sker nu, tværdimod er vi meget glade. Men dog er jeg lidt flov over ikke at have styr på tingene.

Jamen det skal du da ikke være flov over nu siger jo selv den kommer meget ureglmæssigt og sådan er det jo bare så skriver man jo ikke lige ned hvornår den var der sidst.

Du ringer bare og forklare det i morgen til lægen så sendes han dig videre

Anmeld

10. juni 2012

Tulle28

Jeg havde styr på det - troede jeg da. Men fordi NF faldt sammen med vores ferie, fik jeg en terminsscanning for en sikkerheds skyld, og den sagde jeg var 3 uger længere henne (hvilket jeg så ikke rigtig kan få til at passe- men alle efterfølgende scanninger er enige). Jeg blev scannet udvendigt, så det er altså ikke altid det foregår ved en indvendig scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.