Projekt Bambi for overvægtige børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Fines mor

Jeg ved ikke om jeg har fortalt det, men Josephine er med i et projekt på Odense sygeus for overvægtige børn.
I projektet er der 2 grupper man kan være med i, som bliver fordelt ved lodtrækning. Vi erkommet i den gruppe hvor man kommer til vægtkontrol hver mdr. hos egen læge, og hvor man taler om kost, motion, og trivsel.

Idag var vi så til kontrol, og det er nu 2.gang at Josephine har tabt ca. om maven, og vokset i vejret. Så det går det rigtige vejr.
Dog bliver hun stadigvæk mega sur når vi nægter hende søde ting, og siger hun kan få noget andet i stedet for. Det gør ondt i maven noglegange.

Men alt i alt, går det nu den rigtige vej med hende, så vi håber hun snart rykker endnu mere i højden, og at vægten står stille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Held og lykke

Anmeld

27. april 2009

Annette

Det er da heller ikke nemt for et barn at forstå hun ikke må få søde sager..
Oliver er slet ikke overvægtig, men han kan da også blive godt pigefornærmet, når jeg siger nej til søde sager...

Krydser fingre for hende

Knus Annette

Anmeld

30. april 2009

Marie;-)

Det lyder da som en godt projekt.

Hvordan er hendes vægt og højde?

Anmeld

30. april 2009

Fines mor

Marie;-) skriver:

Det lyder da som en godt projekt.

Hvordan er hendes vægt og højde?

Ligenu er hun 114 cm og vejer 26,7 kilo. Hun har altid været meget robust byggede, men hun ligger lidt over sin kurve. Men nu er hun på vej ned mod kurven igen, så vi håber hun tager et stort ryk opad snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.