Hjælp - kreativitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

Argh træls alligevel :/

Kan det købes i alm. hobbyforretninger? sådan har vi nemlig i Haderslev.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Kan det købes i alm. hobbyforretninger? sådan har vi nemlig i Haderslev.. 

Ikke det samme tror jeg.. men er sikker pådu kan finde noget lignende.. måske endda bedre

Anmeld

10. juni 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

Ikke det samme tror jeg.. men er sikker pådu kan finde noget lignende.. måske endda bedre

Og dyrer

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Og dyrer

Haha ja

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

rikkeregnbue skriver:

Undskyld jeg blander mig... Hvad er en scrapbog?

Google.dk 

Jeg er desværre på fra ipad'en - dvs ingen billeder. Har lavet et par stykker efterhånden og det kan bruges til hvilken som helst anledning. Barnets bog, bryllup, barselsgave, begravelse - det er en måde at pifte  et billedalbum op, her laver man baggrund af tapet eller gavepapir etc, sætter små plastik lommer ind i hvor manfan have gemt sit barns første hår, første a,t muligt eller en Serviet med et telefonnummer, hundens halsbånd etc. Så kan man lime blomster og lave egne rammer omkring billederne man sætter i, og en lille tekst ved f.eks  Prøv at Google på scrapbooking, så kan du se amerikanernes udgave af det. Det er noget de har lavet i mange mange år og som først nu er ved at vinde indpas herhjemme men er blevet mere og mere udbredt. Det er virkelig fedt og tidsslugende  Og lidt dyrt hvis først fanden tager ved een selvom man gør det billigt så kan man slet ikke stoppe igen og kan se muligheder i alt fra gammelt slikpapir til knapper til lynlåse og elastikker 

Anmeld

10. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MortilElias2010 skriver:

Google.dk 

Jeg er desværre på fra ipad'en - dvs ingen billeder. Har lavet et par stykker efterhånden og det kan bruges til hvilken som helst anledning. Barnets bog, bryllup, barselsgave, begravelse - det er en måde at pifte  et billedalbum op, her laver man baggrund af tapet eller gavepapir etc, sætter små plastik lommer ind i hvor manfan have gemt sit barns første hår, første a,t muligt eller en Serviet med et telefonnummer, hundens halsbånd etc. Så kan man lime blomster og lave egne rammer omkring billederne man sætter i, og en lille tekst ved f.eks  Prøv at Google på scrapbooking, så kan du se amerikanernes udgave af det. Det er noget de har lavet i mange mange år og som først nu er ved at vinde indpas herhjemme men er blevet mere og mere udbredt. Det er virkelig fedt og tidsslugende  Og lidt dyrt hvis først fanden tager ved een selvom man gør det billigt så kan man slet ikke stoppe igen og kan se muligheder i alt fra gammelt slikpapir til knapper til lynlåse og elastikker 

Ja, jeg googlede også efter  jeg havde skrevet her  Men tak for svar

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg googlede også efter  jeg havde skrevet her  Men tak for svar

Anmeld

10. juni 2012

EKBJ

MortilElias2010 skriver:

Google.dk 

Hvilke "bøger/mapper/albums" har du brugt til at klippe-klistre i?

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

EKBJ skriver:

Hvilke "bøger/mapper/albums" har du brugt til at klippe-klistre i?

Jeg har købt albums med hårde sider i sort ved Bog&Ide. De kostede kun 100kr stk. Og har rigeligt at sider. Jeg har ikke beskæftiget mig med de albums med plastiksiderne selvom det anbefales af en eller anden grund. Syntes det var nemmere at komme til papsiderne  Og så købte jeg jo bare tusch beregnet til sort papir  Og de fåes så også i lys creme farve  

Anmeld

10. juni 2012

EKBJ

MortilElias2010 skriver:

Jeg har købt albums med hårde sider i sort ved Bog&Ide. De kostede kun 100kr stk. Og har rigeligt at sider. Jeg har ikke beskæftiget mig med de albums med plastiksiderne selvom det anbefales af en eller anden grund. Syntes det var nemmere at komme til papsiderne  Og så købte jeg jo bare tusch beregnet til sort papir  Og de fåes så også i lys creme farve  

Tror jeg da lige jeg vil undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.