Navnet Karna - hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

jydeinden

Alex R. skriver:

Faldt over navnet Karna da min forlovede og jeg kiggede på meget gamle billeder af hendes familie, og kunne på en eller anden måde ret godt lide navnet. Der er overraskende mange der hedder det i Danmark og det er godkendt som pigenavn.

Hvad synes I om det?

ikke lige min kop the, men det er jo en smagssag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

S.Maria

Jeg er ikke så vild med det, så hellere Karen 

Anmeld

10. juni 2012

MorDk

Hmm kommer altså til at tænke på kød?!

Chili Con Carne...

Ville ikke selv kalde mit barn det... nok mest fordi jeg aldrig selv var kommet på det... men når jeg sådan "smager" på navnet... så er det heller ikke et navn jeg som sådan bryder mig om! Eller rettere sagt... det siger nok ikke så meget *sorry*

Anmeld

10. juni 2012

TeamRocket

Synes det er for underligt. Karna.. Karla er tilgengæld super fint

Anmeld

10. juni 2012

De3Guldklumper

Alex R. skriver:

Faldt over navnet Karna da min forlovede og jeg kiggede på meget gamle billeder af hendes familie, og kunne på en eller anden måde ret godt lide navnet. Der er overraskende mange der hedder det i Danmark og det er godkendt som pigenavn.

Hvad synes I om det?

jeg kender en der hedder det.

I starten da jeg hørte hendes navn skulle jeg da lige ha det gentaget da jeg aldrig havde kørt det før.

Jge synes faktisk det er et rigtig fint gammelt navn og ser intet underligt i det.

Anmeld

10. juni 2012

Lusi

Alex R. skriver:

Hvad synes I om det?

Go for it!
Jeg synes det er meget sødt.
Og ja, man kan sikkert risikere at blive mobbet, men det kan man også hvis man har fregner, er brun, har rødt hår, har briller eller ser pisse godt ud så alle andre er misundelige!! Er det ik det ene, er det bare det andet..

Anmeld

10. juni 2012

BellaT

Alex R. skriver:

Hvad synes I om det?

Det kan jeg slet ikke lide. Ikke fordi det er specielt, men fordi jeg ikke kan lide lyden i navnet. 

Jeg kan absolut heller ikke lide navnene Karla eller Karma eller Karen. Så nok ikke så mærkeligt at jeg heller ikke kan lide Karna, som jeg faktisk aldrig har hørt før. 

Anmeld

10. juni 2012

mariamiss6

Alex R. skriver:

Hvad synes I om det?

Det hedder "min" sydame.... Og hun er fantastisk sød og hjælpsom

Anmeld

10. juni 2012

anynom

Alex R. skriver:

Hvad synes I om det?

Jeg kan godt lide det og havde faktisk en spring-gymnastik lærer med det navn

Anmeld

10. juni 2012

Misty

Jeg ELSKER det!

Jeg kendte en gang en gammel dame der hed, hun var et af de mest fantastiske mennesker! Og jeg tror altså på at noget af ens personlighed ligger i navner (bare kald mig flippet)..

Der er ingen tvivl om at det navn kun vil gavne jeres datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.