Update: ønsk mig held og lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

LR85

Chevro skriver:

Dejligt med vished Det er beroligende i sig selv, så måske går du i fødsel af dig selv - nu når kroppen slapper af

Men uanset hvad, så held og lykke :-)

Knus

ja, har faktisk haft flere plukveer, siden vi fik beskeden, nok fordi jeg slapper helt af.

Kunne heller intet spise i morges, og er drøn sulten nu. Kan enormt godt lide vished.

PKS på tirsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

pemiro

LR85 skriver:

Tusind tak.

Jeg er 41+2 i dag.

Jeg er bare lettet over der er taget en beslutning og vi ved hvad der skal ske.

Det kan jeg godt forstå..
Jeg Tror også jeg blir irriteret hvis jeg skal gå så lang tid som dig uden at ane noget. Håber de kan gi et godt svar når jeg skal derud i løbet af ugen.. Så er jeg også 41+

Anmeld

10. juni 2012

Chevro

LR85 skriver:

ja, har faktisk haft flere plukveer, siden vi fik beskeden, nok fordi jeg slapper helt af.

Kunne heller intet spise i morges, og er drøn sulten nu. Kan enormt godt lide vished.

PKS på tirsdag.

Sådan har jeg det også selv :-)

Der kan man bare se! Men uanset om du når pks tirsdag eller fødsel før, må du have held og lykke med det ihvertfald! :-)

Anmeld

10. juni 2012

Tulle28

Nå for den da... Det kan jo nå at gå inden på tirsdag. Men godt at du er glad for beslutningen - det er jo det vigtigste (ud over at barnet kommer ud og er sund og rask, selvfølgelig:-).

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Nå for den da... Det kan jo nå at gå inden på tirsdag. Men godt at du er glad for beslutningen - det er jo det vigtigste (ud over at barnet kommer ud og er sund og rask, selvfølgelig:-).

ja, det er en helt fin måde det hele skal ske på.

Jeg er tryg og glad, og det er jo det vigtigste i første omgang. Og barnet har det dejligt inde i maven, så nu glæder vi os bare helt vildt

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Chevro skriver:

Sådan har jeg det også selv :-)

Der kan man bare se! Men uanset om du når pks tirsdag eller fødsel før, må du have held og lykke med det ihvertfald! :-)

tusind tak skal du have

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hi håber at alt er gået godt med dit ks og at dig og baby har det godt??!! Vh Stine 

Anmeld

20. juni 2012

LR85

StineW79 skriver:

Hi håber at alt er gået godt med dit ks og at dig og baby har det godt??!! Vh Stine 

Hej Stine. 

Jo tak, det hele gik fantastisk. Har skrevet en fødselsberetning du kan læse. 

Det er selvfølgelig en hård omgang for kroppen a blive skåret og revet op på den måde. Det kan jeg stadig mærke når jeg skal ud a sengen, tisse, går tur og lign b

Men hold op en dejlig oplevelse alligevel. Sidder med den lille fineste, kønneste dreng i armene. Han har lige fået mad og er lysvågen. Han er virkelig sød a se på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.