Randers regnskov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

mpr

Hej tøser

Ville lige høre om nogen har erfaringer med Randers Regnskov? Kæresten og jeg overvejer at tage afsted i starten af juli sammen med kærestens pige på 4½ Men vi tænker lidt kan det blive for varmt for hende og vil hun få meget ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Mor-til-asta-09

Chel1992 skriver:

Hej tøser

Ville lige høre om nogen har erfaringer med Randers Regnskov? Kæresten og jeg overvejer at tage afsted i starten af juli sammen med kærestens pige på 4½ Men vi tænker lidt kan det blive for varmt for hende og vil hun få meget ud af det?

Der er super hyggeligt i randers regnskov, og er sikker på at hun vil få noget ud af det... Det er altid spændende...

Anmeld

9. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror nærmest det er lige meget hvor varmt det er udenfor, for indenfor er der altid bagende varmt alligevel! Det er en meget fugtig varme! Vi har været afsted med thea de sidste par år og hun har været optaget af forskelligt ting/ dyr hver gang. Hun bliver 4 til sep og regner da med at sku afsted igen sener på sommeren. Vh stine

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Det er stegende hedt og fugtigheden er helt sindssyg. Men ja, hun vil nok få meget ud af det, hvis hun er vild med dyr! Nogle dage kan man blive fotograferet med de store slanger og sådan nogle forskellige ting. Og så får I et program over de forskellige fodringer, så det er også meget sjovt  Det kan klart anbefales, bare i den 20. gang man tager derind

Anmeld

9. juni 2012

mpr

Fantastisk Så vil vi glæde os til at komme afsted

Og hun elsker dyr så det bliver nok en fantastisk oplevelse Tak for jeres svar

Anmeld

9. juni 2012

chael

Det er super hyggeligt. Og helt sikkert noget for en på hendes alder

*C

Anmeld

9. juni 2012

anynom

Chel1992 skriver:

EDkEllElleEllerEllersHej tøser

Ellers er der Ree Park ude på djursland. Det er en super oplevelse (og hun kan prøve at ride på en kamel).

Anmeld

9. juni 2012

mpr

JulieWH skriver:

Ellers er der Ree Park ude på djursland. Det er en super oplevelse (og hun kan prøve at ride på en kamel).

Tvivler på vi lige kommer til Ree Park har været der en gang selv før og mener at huske det var besværligt at komme derud uden bil og syntes nu heller ikke det var så spændende især når vi skal i Givskud zoo senere på sommeren også

Anmeld

9. juni 2012

4xGreve

Chel1992 skriver:

Hej tøser

Så længe i ikke kommer flere gange om måneden så er det en fed oplevelse...

Også for børn i den alder, hvad angår varmen klæd hende på efter at hun kan få trøjen af og bare rand. Rundt i en t-shirts eller ligende... 

Jeg syntes personligt er træt af at komme der for vi har været der alt for meget men den første gang var det en rigtig hyggelig oplevelse især med ungerne 

Så syntes helt sikkert det er et besøg værd...

Derudover kan jeg også kun anbefale Ree park og givskud zoo 

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Chel1992 skriver:

Hej tøser

Din datter kan formentlig godt kapere luften og varmen, selvom den er "tung". Jeg har undret mig over, hvorfor folk tager små babyer med - de har absolut intet udbytte af det og bliver let utilpasse pga. luften. 

Det er et fedt sted, som heldigvis udvider og forandrer sig fra gang til gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.