Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom vi til 9 måneder, vildt ikk? De små basser er bestemt ikke små længere. Kom endelig med et billed også, elsker billeder Glæder mig til at høre lidt med jeres bebser igen.
Jeg lover, at indenfor en uge, så er alle de andre opdaterings tråde samlet og smidt ind i den samlede tråd, undskyld min "langsomhed"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gud jeg havde helt glemt, at vi var blevet enige om 9 måneders opdateringen! Så må jeg lige få målt og vejet min lille krudtugle, som blev 9 måneder i tirsdags
Ka+Ma=Be skriver: Gud jeg havde helt glemt, at vi var blevet enige om 9 måneders opdateringen! Så må jeg lige få målt og vejet min lille krudtugle, som blev 9 måneder i tirsdags
Barnets navn: Noah-Elias Barnets alder: 9 mdr og 4 dage Nuv. Vægt: 10,9 kg + kg: 7,6 kg Nuv. længde: 77 cm + længde: 26 cm tøj str: 86/92 Brugernavn: Jemion
iiiih glæder mig til at se alle opdateringerne.. ja inkl min egen hehe! SP kommer her på fredag når William er 9 mdr+2 dage
HeidiØ skriver: iiiih glæder mig til at se alle opdateringerne.. ja inkl min egen hehe! SP kommer her på fredag når William er 9 mdr+2 dage
Han er blevet målt og vejet hjemme, så det er ca. mål
Er der ikke flere med opdateringer? Vildt at der er så stor forskel på vores drenge på papiret, for det virker ikke sådan på billederne
Ka+Ma=Be skriver: Barnets navn Barnets alder Nuv. vægt + vægt Nuv. længde + længde Str. Bruger Noah-Elias 9 mdr og 4 dage 10,9 kg + 7,6 kg 77 cm + 26 cm 86/92 Jemion Benjamin 9 mdr og 7 dage 9,1 kg + 4,8 kg 76 cm + 23 cm 74/80 Ka+Ma=Be Er der ikke flere med opdateringer? Vildt at der er så stor forskel på vores drenge på papiret, for det virker ikke sådan på billederne
Ja det er lidt sjovt at se hvor stor forskel der er De ser jo ud til at være meget ens ud i kropsbygning
Så er jeg på med en opdatering efter besøg af vores SP idag kl 11 ..
Boeltest var perfekt trods hans forkølelse, det er vi glade for. Det går skide godt i dagplejen.. så vi klager ikke Det er bare skøøn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128