Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Ihh hun er så sød!
Ihh hun er så sød!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Århh tak Din skønne datter er altså også bare dejlig
Århh tak Din skønne datter er altså også bare dejlig
Tak
wamse skriver: Tak Hun er en rigtig livsnyder, og forstår at nyde de små glæder i livet
Tak Hun er en rigtig livsnyder, og forstår at nyde de små glæder i livet
hun ligner virkelig også sådan en...
Anonym skriver: hun ligner virkelig også sådan en...
Anonym skriver: kan lige selv starte med at vise et billed fra eftermiddagens hyggestund
kan lige selv starte med at vise et billed fra eftermiddagens hyggestund
Sødt billede
rikkeregnbue skriver: Min smukke datter, iført nattøj og klar til sengetid
Min smukke datter, iført nattøj og klar til sengetid
Nåårh hvor er hun sød, søde Rikke
AalborgPigen skriver: Sødt billede
tak skal du have..
er SÅ øv over det var med mobilen og ikke spejlreflekset jeg fik fanget det for det havde jo bare været SÅ fedt
Anonym skriver: tak skal du have.. er SÅ øv over det var med mobilen og ikke spejlreflekset jeg fik fanget det for det havde jo bare været SÅ fedt
Ja da .. Men nu har du det andet her Det er jo fint ..
her er lidt smil fra os
Anonym skriver: Synes vi på denne dejlige lørdag skal dele nogle glædes billeder med hinanden for at få den helt suverænt gode stemning op herinde Så vis os et billed hvor dit barn virkelig viser sit bedste smil.. det er ligegyldigt om man hopper,danser,står på tungen eller andet der skal bare være SMIL på billedet skøn lørdag til alle!!!
Synes vi på denne dejlige lørdag skal dele nogle glædes billeder med hinanden for at få den helt suverænt gode stemning op herinde
Så vis os et billed hvor dit barn virkelig viser sit bedste smil..
det er ligegyldigt om man hopper,danser,står på tungen eller andet der skal bare være SMIL på billedet
skøn lørdag til alle!!!
Her er vores glade Freya på snart 8 uger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128