Hej
Jeg er lidt i tvivl om hvad man gør så vil høre om nogen har lidt råd for det. Jeg er idag 12+2 men oplevede blødning i nat og til morges og havde nogle smerter og ømhed ved begge hofter. 
Min første tanke var, at det jo var en spontan abort selvom det kom ret meget bag på mig da jeg de sidste 4 uger har været så dårlig af graviditetskvalme og opkastninger, så har troet det måske gik godt derinde.
Ikke desto mindre tænkte jeg, at det kan man jo ikke gøre så meget ved hvis det er, så måtte bare afvente og se om det hele bare kommer ud af sig selv, når det når dertil. Har nemlig prøvet en SA før, hvor det hele bare blev udstødt af sig selv.
Selvfølgelig ka det godt være det ikke går så nemt denne gang, men det ved man jo ikke. Synes bare der står mange steder på nettet, at man skal ringe til lægen når man bløder, men tænker at det vel kun er nødvendigt, hvis man oplever stærke smerter og andre komplikatoner og eftersom det er weekend synes jeg bare det er det fornuftigste at se det hele an til mandag og ringe og forklare lægen hvad der foregår og få hans vurdering. Så læser man jo om graviditet uden for livmoderen, men tænker at der så vil komme stærke smerter og der nok ville have været tegn på det tidligere.
Men føler bare ikke der er så meget der kan gøres lige nu da jeg hverken har reelle smerter eller blødning, kun graviditetskvalme og ømheden ved hofterne. Ville I gøre det samme eller handle anderledes?
Anmeld