Lær mig at tage på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

B&J

CeViss skriver:

http://apollo-rejser.dk/

Jeg har ikke selv fløjet før, men har bestilt nogle rejser for min bedstemor og hendes kæreste på Apollo og de har været super tilfredse, man kan jo være heldig at finde en billig, feks. hvis de kun har få pladser tilbage

Og så synes jeg at bestillingen var rimelig lige til

Mange tak der vil jeg også ind og kigge ihh håber jeg finder noget spænde så vi håber vi kan komme på ferie næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

CeViss

B&J skriver:

Mange tak der vil jeg også ind og kigge ihh håber jeg finder noget spænde så vi håber vi kan komme på ferie næste år

Det kan jeg godt forstå

Det er også bare skønt, især når man har besluttet sig for hvorhen osv

Satser også på at vi skal på ferie næste år, da vi ikke kommer det i år men var det sidste år

Ved I hvor I vil hen af ? Eller skal I lige tjekke de forskellige lande ud?

Anmeld

9. juni 2012

B&J

CeViss skriver:

Det kan jeg godt forstå

Det er også bare skønt, især når man har besluttet sig for hvorhen osv

Satser også på at vi skal på ferie næste år, da vi ikke kommer det i år men var det sidste år

Ved I hvor I vil hen af ? Eller skal I lige tjekke de forskellige lande ud?

vi ved slet ikke hvor vi vil hen heller.... for jeg har aldrig været ude og rejse så der er jo såååååå mange spænde steder......

og nu har jeg min egen familie jamen så skal vi helt klart på ferie

jeg kan godt forstå i gerne vil på ferie

Anmeld

9. juni 2012

CeViss

B&J skriver:

vi ved slet ikke hvor vi vil hen heller.... for jeg har aldrig været ude og rejse så der er jo såååååå mange spænde steder......

Ja det er jo virkelig en jungle, men I har da også tid endnu til at finde ud af hvorhen

Men jeg synes også at rejseselskaberne er rigtig gode til at skrive om det er børnevenligt eller ej

Det bliver bare rigtig dejligt for jer

Anmeld

9. juni 2012

Peanut

B&J skriver:

Bare husk at tjekke ang. om i skal vaccineres inden i tager afsted 

Vi havde bestilt en afbudsrejse til Egypten i år, og havde nemlig heller ikke besluttet os hvor vi skulle hen, før vi bestilte rejsen, og fandt til vores overraskelse ud at at vi burde vaccineres en uge før (vi opdagede det også den uge før.) Heldigvis havde lægen tid samme dag. Pyyh! 

Anmeld

9. juni 2012

B&J

CeViss skriver:

Ja det er jo virkelig en jungle, men I har da også tid endnu til at finde ud af hvorhen

Men jeg synes også at rejseselskaberne er rigtig gode til at skrive om det er børnevenligt eller ej

Det bliver bare rigtig dejligt for jer

jaaaa glæder mig sååå meget... men puhh det er svært tror jeg skal ned og snakke med en så jeg kan finde ud af den her jungle

Anmeld

9. juni 2012

B&J

Peanut skriver:

Bare husk at tjekke ang. om i skal vaccineres inden i tager afsted 

Vi havde bestilt en afbudsrejse til Egypten i år, og havde nemlig heller ikke besluttet os hvor vi skulle hen, før vi bestilte rejsen, og fandt til vores overraskelse ud at at vi burde vaccineres en uge før (vi opdagede det også den uge før.) Heldigvis havde lægen tid samme dag. Pyyh! 

Pyhh der var i virkelig heldige jaa for det skal man jo huske puhh kan ikke lig når man skal stikkes men overlever nok

Anmeld

9. juni 2012

Den lykkelige

Jeg har rejst med flere forskellige og min absolut ynglings er Star Tour!!
Jeg kan anbefale cypern og gran canaria hvis i vil det.. Men star tours blu village hoteller er med underholdning og rigtig familie rejse! Kan jeg varmt anbefale..
Husk afbestillings forsikring og rejseforsikring hvis du ikke har har i forvejen.. Kan hos startour vælges når du er i gang med bestilling af rejsen..
Vil jeg også råde til (altså rejse bureau) for der er klaret alt med fly, hotel osv.. Det rarest når man rejser første gang

Anmeld

9. juni 2012

B&J

Den lykkelige skriver:

Jeg har rejst med flere forskellige og min absolut ynglings er Star Tour!!
Jeg kan anbefale cypern og gran canaria hvis i vil det.. Men star tours blu village hoteller er med underholdning og rigtig familie rejse! Kan jeg varmt anbefale..
Husk afbestillings forsikring og rejseforsikring hvis du ikke har har i forvejen.. Kan hos startour vælges når du er i gang med bestilling af rejsen..
Vil jeg også råde til (altså rejse bureau) for der er klaret alt med fly, hotel osv.. Det rarest når man rejser første gang

wow der var en masse mere jeg slet ikke viste mange mange mange tak ja vi skal helt klart ned og snakke med et rejse bureau, så vi får alle tingene med og ja det skal jo være en rigtig børne ferie

Anmeld

9. juni 2012

MariaJ

Jeg kan se du allerede har fået mange gode råd, men lige et par ting, der vist ikke har været nævnt før.

Mange steder kan man vælge imellem lejlighed eller værelse på hotellerne. En lejlighed betyder mulighed for selv at lave et enkelt måltid mad (eller at have lidt mad på køl til fx at tage med til stranden). På et hotelværelse er der nogle gange et køleskab, men ikke altid og der er aldrig køkkenfasciliteteter som vask, komfur osv.

Hvis man vælger lejlighed kan man ofte få en med et separat soveværelse. Det synes jeg er en kæmpestor fordel, når man rejser med et barn, fordi man slipper for at hele familien er nødt til at gå i seng kl 19, eller hvornår barnet nu skal i seng og have lyset slukket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.