Hej..
Ja ja jeg krydser skam mine fingre

Nej, jeg fik ikke ve-drop, det var vist bare det at jeg blev sat igang der gjorde at mine veer ikke var rigtige.. Men ud kom hun da

Jeg fik at vide af jdm dengang at gik jeg selv igang næste gang skulle jeg ikke vente med at komme på sygehuset, da jeg åbnede mig 6 cm på ½ time og af den grund nåede jeg ikke at få epiduralnblokade, som de ellers var ved at gøre klar til at jeg fik, hvilket jeg blev sur over dengang, men i dag er jeg nu alligevel glad for at jeg ikke fik noget smertelindrende under fødslen, for synes også man ofte hører at det kan give bivirkninger efter fødslen og der havde jeg ondt nok eftersom jeg var sprækket rimelig pænt (siges der, men jeg kanikke få at vide hvor meget, da lægen ikke skrev det i min journal) Men ja jeg har også hørt at 2. gang skulle være nemmere pga at der var lavet plads, men om det altid holder ved jeg ikke... Men håber det da..
Så de unge mødre i går og godt nok lød det til at være hårdt for pigebarnet at føde -men det var så også en stjernekikker (eller som hendes veninde der var med til fødselen sagde: stjernekikkert)
Men glæder mig faktisk til at føde nu, det første møde er bare ubeskriveligt

og så glæder jeg mig til at høre om det er en dreng eller en pige... Kan godt mærke at jeg går og regner med at det bliver en dreng, men jeg vil ikke blive skuffet, hvis det er en tøz der kommer ud

Men altså nu må du se at komme i gang så vi kan se nogle flere baby-billeder
Anmeld