Lucky

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Stumpen

Hvordan har du det?? Kan se at det er ved at være ligeved og næsten
og hvordan med uddannelsen går det også som det skal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Lucky

Hej Anja
Tak fordi du spørger til mig! Jeg har det godt, men er nok ved at have nået stadiet hvor jeg vralter afsted og gerne snart vil have det overstået. Er 36+5 idag, så det er jo lige om lidt lige pludselig...Håber fødslen kommer til at gå lidt hurtigere end sidste gang. Er meget spændt på Jakobs reaktion når han ser lillesøster, vi taler om det med ham osv, og så siger han "der er baby OG lillesøster i mors tykke mave" håber ikke han bliver skuffet når han ser at der "kun" kommer én ud.
Jeg blev sygemeldt fra skolen i december pga mit bækken, så jeg nåede kun at få den første eksamen med, men den gik heldigvis godt. Har læst lidt herhjemme for ikke at blive helt tabt, og skal jo under alle omstændigheder i en ny klasse efter barsel, så det er fint nok. Meeen... tiden er lang når man bare går og ruger hjemme, så det er godt at det snart er maj! Og glæder mig til at komme igang igen, det bliver til april 2010, så hjernen kan få lidt at gnave i
Hvad med dig, du er da også ved at være langt henne efterhånden? Så vidt jeg husker var det i slutningen af juni, ikk? Læser jo lidt med herinde, men ikke nok... hvordan med arbejdet og er det ikke dejligt at være færdig med at være studerende?
Lykke

Anmeld

28. april 2009

Stumpen

Jo det er sidst i juni, men forventer et julibarn

Jamen det er super skønt at være uddannet, men har jo ikke fået noget arbejde, var vikar på mit gamle praktikplads, men går på uofficielt barsel på fredag... Uofficielt fordi at som ledig må man først gå fra 4 uger før og som fastansat 8 uger.. og nogle af mine beboere er rimelig tunge og der er jo en grund tl at de fast ansatte kan gå fra 8 uger før....
Men jeg nyder min graviditet som sidst, der er ikke de store problemer -udover at mine ben kører ekstremt når jeg kommer i seng.. og så er jeg bare træt når jeg går hjemme, så får gerne en morfar daglig, men er jeg i herning eller på vagt føler jeg ikke at jeg har brug for denne morfar...

Vi er tæt på at få tilbudt en lejlighed, der står en ledig, vi venter bare på at den bliver tømt, da det er et bo, så det bliver spændende hvornår vi får den tilbudt.. 15.maj er passeret, så nu håber vi på 1. juni -tættere på synes jeg bliver stressende, men det må vi jo tage med, hvis det er

Fødte du før tid sidste gang?? For 36+5 er jo lige om lidt

Anmeld

10. maj 2009

Stumpen

Hej.. Hvordan står det til?? er der snart tegn på en ny bebs her på siden??

Anmeld

12. maj 2009

Lucky

Hej! Nix... ingen baby her til siden endnu tegnene er der synes jeg nu nok, men det har ikke kastet en fødsel af sig. Så jeg tøjler min utålmodighed så godt jeg nu kan og tuller lidt rundt i haven og ordner lidt småting herhjemme. Men synes nu tiden er ved at være lang, vil godt have den fødsel overstået efterhånden er 38+5 idag, så i princippet kan det jo lugeså godt ske nu som om 14 dage. Håbet er lysegrønt du ved nok
Hvordan går det med dig?

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Er jo kun 33+4 henne, så der går et godt stykke tid endnu.. Men mindes ikke at Mathilde møffede sådan rundt derinde som denne her gør..

Men jo tættere jeg kommer på fødslen, des mere nervøs bliver jeg over at skulle igennem det igen, men håber på at min krop selv er klar til at føde baby denne gang, så har jeg en forhåbning om at det vil være nogle mere behagelige veer, for dem jeg havde var ligesom at have krampe i maven... Men sådan er mine veer måske...

Men det bliver dejligt med en bette igen, selvom jeg halvvejs i graviditeten tænkte på at alting med mathilde er så nemt nu og så det at skulle igennem det hele en gang til, men nu glæder jeg mig vildt til at skulle igennem det en gang til..

Men krydser fingre for at der snarligt sker noget

Anmeld

14. maj 2009

Lucky

Har du stadig krydsede fingre? Der sker nemlig ikke noget som helst her 
Alle de tegn jeg syntes der var er gået i sig selv, men bebse mosler rundt så hun har det jo godt derinde og så kan jeg godt vente.
Mht fødslen, fik du så vedrop sidst? Har godt hørt at det skulle give nogle temmeligt stride veer, men har ikke selv prøvet det. Håber da også at din krop går igang af sig selv denne gang, synes at have hørt at det hjælper når man er flergangsfødende, fordi kroppen ligesom "ved/husker" hvad den skal gøre.
Jeg bliver også mere nervøs for fødslen for hver dag der går, Jakobs var ret lang og temmelig voldom til sidst, men jeg satser på det går både bedre og hurtigere denne gang er også bare ved at være så mæt af at være gravid nu at jeg bare vil have det overstået!

Anmeld

14. maj 2009

Stumpen

Hej..

Ja ja jeg krydser skam mine fingre

Nej, jeg fik ikke ve-drop, det var vist bare det at jeg blev sat igang der gjorde at mine veer ikke var rigtige.. Men ud kom hun da
Jeg fik at vide af jdm dengang at gik jeg selv igang næste gang skulle jeg ikke vente med at komme på sygehuset, da jeg åbnede mig 6 cm på ½ time og af den grund nåede jeg ikke at få epiduralnblokade, som de ellers var ved at gøre klar til at jeg fik, hvilket jeg blev sur over dengang, men i dag er jeg nu alligevel glad for at jeg ikke fik noget smertelindrende under fødslen, for synes også man ofte hører at det kan give bivirkninger efter fødslen og der havde jeg ondt nok eftersom jeg var sprækket rimelig pænt (siges der, men jeg kanikke få at vide hvor meget, da lægen ikke skrev det i min journal) Men ja jeg har også hørt at 2. gang skulle være nemmere pga at der var lavet plads, men om det altid holder ved jeg ikke... Men håber det da..

Så de unge mødre i går og godt nok lød det til at være hårdt for pigebarnet at føde -men det var så også en stjernekikker (eller som hendes veninde der var med til fødselen sagde: stjernekikkert)
Men glæder mig faktisk til at føde nu, det første møde er bare ubeskriveligt og så glæder jeg mig til at høre om det er en dreng eller en pige... Kan godt mærke at jeg går og regner med at det bliver en dreng, men jeg vil ikke blive skuffet, hvis det er en tøz der kommer ud

Men altså nu må du se at komme i gang så vi kan se nogle flere baby-billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.