Hej tøser:-)
Jaa hvor gamle var jeres bebser da i begyndte at bruge klapvogn? Og var der en speciel grund til at det lige var på det tidspunkt i skiftede over til klapvogn? Og hvad for en klapvogn brugte/bruger i?
Amanda var 3 eller 4 mdr gammel. Vi valgte så en klapvogn som er egnet til at sove i og som har ekstra polstring sådan at barnet kan ligge ned i den og den kan indstilles til at ryglænet er som i en skråstol. Så sad hun i skråstols-niveau lidt og lå ned lidt osv når vi var ude og køre. Fra hun var 6 mdr begyndte hun somme tider at sidde helt op i den og vekslede så med at komme ned og sidde i skråstols-niveau osv.
Vi skiftede fordi hun ikke gad ligge ned i barnevognen, men ville op og kunne se verden. Hun lå bare og skreg når hun skulle ligge i barnevognen hvis hun var vågen fordi hun var utilfreds. Derfor var det rart at kunne få hende op. Desuden var klapvognen meget lettere at manøvrere omkring med og ind og ud af busser osv og den har letvægtsstel sådan at den er nemmere at køre. Den er lettere at have med i biler osv også.
Hvis vi får et barn mere vil jeg slet ikke bruge barnevogn, jeg vil bare have en lift jeg kan sætte ned i klapvognen i starten 
Det er en Basson Milan klapvogn vi har og den vil jeg gerne anbefale, for den er så god og billigere end så mange andre.
Anmeld