hvor gamle var jeres bebser da i begyndte at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Mettefpigen

Hej tøser:-)

Jaa hvor gamle var jeres bebser da i begyndte at bruge klapvogn? Og var der en speciel grund til at det lige var på det tidspunkt i skiftede over til klapvogn? Og hvad for en klapvogn brugte/bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Jaa hvor gamle var jeres bebser da i begyndte at bruge klapvogn? Og var der en speciel grund til at det lige var på det tidspunkt i skiftede over til klapvogn? Og hvad for en klapvogn brugte/bruger i?

jeg bruger en brugt emmaljuna. Jeg er super glad for den. 

Vi var egentlig fuld tilfredse med barnevognen, men da vi skulle rejse, syntes vi det var lidt lettere med en klapvogn. Han var næsten 8 måneder. Nu bruger vi den i ny og næ. Vi bruger stadig mest barnevognen for han kan jo sidde i den også

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

mor:) skriver:

jeg bruger en brugt emmaljuna. Jeg er super glad for den. 

Vi var egentlig fuld tilfredse med barnevognen, men da vi skulle rejse, syntes vi det var lidt lettere med en klapvogn. Han var næsten 8 måneder. Nu bruger vi den i ny og næ. Vi bruger stadig mest barnevognen for han kan jo sidde i den også

jaa det er sku ikk nemt at rejse med barnevogn... Mine tanker kører også mest at begynde at bruge en når han begynder at gå.. Og har kig på en Emmajunga også :-)

Anmeld

9. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Mettefpigen skriver:

de anbefaler fra et ½ år..

Frederic har brugt klapvogn siden han var 3 dage gammel

Men sad første gang op i den da han var næsten 5 mdr.

Emmaljunga cerox 360'

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Så snart Laura kunne begynde at sidde selv, begyndte jeg at bruge min Emmaljunga Cerox 2.0

Anmeld

9. juni 2012

isabellasmor

Mettefpigen skriver:

Isabella begyndte så småt at komme i klapvognen da hun var 5 mdr, men det er først nu (7 mdr) at vi bruger den oftere og oftere.. nu bruger hun cirka barnevogn og klapvogn lige meget.

vi har en Basson og er super glade for den 

Anmeld

9. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

da knægten begyndte i dagpleje (10 mdr) skiftede vi over til klapvognen, men det var kun fordi dagplejen fik vores barnevogn som han sove til middag i hos hende.

vi har en Zero2Four klapvogn, vi købte den brugt på dba.dk og den kan være i vores MEGET lille bil (kia picanto) og knægten sover fantastisk i den. Vi går ikke så meget op i mærke eller om det skal være nyt, bare at det virker og denne klapvogn var funktionel og i et prisleje hvor vi kunne være med 

Anmeld

9. juni 2012

Mor til L&S

Vi begyndte at bruge vores Emmaljunga klapvogn da Liva var ca 6 mdr, derefter kom vinteren og vi gik mere over til barnevogn igen, og så for alvor klapvognen igen til foråret

Anmeld

9. juni 2012

Tona

Amanda var 3 eller 4 mdr gammel. Vi valgte så en klapvogn som er egnet til at sove i og som har ekstra polstring sådan at barnet kan ligge ned i den og den kan indstilles til at ryglænet er som i en skråstol. Så sad hun i skråstols-niveau lidt og lå ned lidt osv når vi var ude og køre. Fra hun var 6 mdr begyndte hun somme tider at sidde helt op i den og vekslede så med at komme ned og sidde i skråstols-niveau osv.

Vi skiftede fordi hun ikke gad ligge ned i barnevognen, men ville op og kunne se verden. Hun lå bare og skreg når hun skulle ligge i barnevognen hvis hun var vågen fordi hun var utilfreds. Derfor var det rart at kunne få hende op. Desuden var klapvognen meget lettere at manøvrere omkring med og ind og ud af busser osv og den har letvægtsstel sådan at den er nemmere at køre. Den er lettere at have med i biler osv også.

Hvis vi får et barn mere vil jeg slet ikke bruge barnevogn, jeg vil bare have en lift jeg kan sætte ned i klapvognen i starten

Det er en Basson Milan klapvogn vi har og den vil jeg gerne anbefale, for den er så god og billigere end så mange andre.

Anmeld

9. juni 2012

132319

Min datter var 8 måneder, så gad jeg ikke knokle  rundt med barnevognen mere. Hun sov og sover dog stadig til middag i en barnevogn på altanen

Jet har en Emmaljunga Nitro City og elsker den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.