Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er ikke grimt - jeg syns dog bare det er alt for sukkersødt-agtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SØS skriver: Enig - det er meget "de unge mødre agtigt" og jeg bryder mig slet ikke om det... - men altså det med navne ER jo en smagssag og vi er heldigvis forskellige....
Enig - det er meget "de unge mødre agtigt" og jeg bryder mig slet ikke om det... - men altså det med navne ER jo en smagssag og vi er heldigvis forskellige....
Lige pæcis Jeg vil altid forbinde navnet med socialgruppe 5
Jeg kender to Melanie, en voksen og et barn, begge er vidunderligt søde og dejlige mennesker, så jeg synes rigtig godt om navnet
Anonym skriver: Vi skal være forældre for første gang og synes det med navne er rigtig svært.. Men jeg har altid kunne lide navnet Melanie..Hvad synes i??
Vi skal være forældre for første gang og synes det med navne er rigtig svært.. Men jeg har altid kunne lide navnet Melanie..Hvad synes i??
Jeg synes det er kanon flot navn...
Lenore2009 skriver: Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det signalere white trash... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad efternavnet bliver, men et engelsk/amerikansk navn lyder bare rigtig kikset sammen med et helt almindeligt sen-efternavn, ala Jensen eller Hansen
Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det signalere white trash...
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad efternavnet bliver, men et engelsk/amerikansk navn lyder bare rigtig kikset sammen med et helt almindeligt sen-efternavn, ala Jensen eller Hansen
Jeg kan rigtig godt lide det
Enkelt og smukt
Synes det er så sødt. Meget blødt navn.
Skidt med fordommene omkring engelske navne. Den holder ikke. Kan faktisk lige sidde her og komme i tanke om 6 "bøllebørn". De hedder alle noget meget dansk og noget meget brugt.
Melanie var et af mine yndlingsnavne som ung teenager. Her ca. 15 år efter må jeg dog desværre melde mig blandt dem, der ikke er ret vild med amerikanske navne til danske børn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128