terminsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

MorTilDenDejligste

så nåede jeg også denne dag og stadig ingen lilel guldklump.. 

men ja dog tror jeg det snart sker, med en nat med masser af uro i kroppen og en masse små veer, kan der vel ikke gå så længe mere.. håber jeg da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

pemiro

catharina skriver:

så nåede jeg også denne dag og stadig ingen lilel guldklump.. 

men ja dog tror jeg det snart sker, med en nat med masser af uro i kroppen og en masse små veer, kan der vel ikke gå så længe mere.. håber jeg da

Velkommen i klubben med at være nået til termin, jubiii
Jeg har døjet den sidste halvanden uges tid med MANGE plukkeveer, ofte med niv og jag, samt mange mens smerter.. Hååååber også snart det bliver til mere her

Anmeld

9. juni 2012

MorTilDenDejligste

pemiro skriver:

Velkommen i klubben med at være nået til termin, jubiii
Jeg har døjet den sidste halvanden uges tid med MANGE plukkeveer, ofte med niv og jag, samt mange mens smerter.. Hååååber også snart det bliver til mere her

ved ikke om man skal takke, for det er en laaang ventetid her til sidst 

håber da også for dig det snart bliver til andet end "bare" plukveer, så du også kan få din lille guldklump i hænderne. jeg er nu selv glad for at det ikke er plukveer, men rigtige veer, de kommer bare ikke reglmæssigt nok

Anmeld

9. juni 2012

pemiro

catharina skriver:

ved ikke om man skal takke, for det er en laaang ventetid her til sidst 

håber da også for dig det snart bliver til andet end "bare" plukveer, så du også kan få din lille guldklump i hænderne. jeg er nu selv glad for at det ikke er plukveer, men rigtige veer, de kommer bare ikke reglmæssigt nok

Hvordan ved man om det er småveer eller plukkeveer? Jeg kalder alt for plukkeveer heeh

Anmeld

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

pemiro skriver:

Hvordan ved man om det er småveer eller plukkeveer? Jeg kalder alt for plukkeveer heeh

ja det er så rigtigt nok, det kan også være svært at mærke forskel, men hvis man har det som mig som ikke har mærket nogle plukveer i hele graviditeten, så tror jeg på at man kan mærke forskellen mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.