uge 34+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

benzon

Hej . Håber nogen kan hjælpe mig . Jeg har det som om set brænder inde i min mave er det normalt ? For jeg har aldrig oplevet det før . Jeg er som sagt i uge 34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

benzon

benzon skriver:

Hej . Håber nogen kan hjælpe mig . Jeg har det som om set brænder inde i min mave er det normalt ? For jeg har aldrig oplevet det før . Jeg er som sagt i uge 34+2

Er der ingen som kender til det ?

Anmeld

9. juni 2012

benzon

benzon skriver:

Er der ingen som kender til det ?

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hmm svært at sige hvad det kan være. Vi et nogenlunde lige langt og jeg har desværre ikke oplevet noget lignende men jeg kan godt have en brændende fornemmelse i brystet pga halsbrænd/mavesyre. Kan det være noget a la det? Ellers hvis du er nervøs ville jeg da ringe til lægevagten. 

Anmeld

9. juni 2012

benzon

projekt-ønskebarn skriver:

Hmm svært at sige hvad det kan være. Vi et nogenlunde lige langt og jeg har desværre ikke oplevet noget lignende men jeg kan godt have en brændende fornemmelse i brystet pga halsbrænd/mavesyre. Kan det være noget a la det? Ellers hvis du er nervøs ville jeg da ringe til lægevagten. 

Jeg har snakket med jordmorden og jeg skulle ikke være urolig for noget så det er jo dejligt.

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt at høre  

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt at jordmor har ku berolige dig!! Jeg tænker også at det lyder som halsbrand! Jeg har haft halsbrand nærmest siden æget satte sig fast tror jeg, og de sidste mange uger føles det som om det starter helt nede i maven og brander sig hele vejen op i halsen. Det ka gøre rigtig ondt og er mega træls. Prøv evt at drikke mælk, caco og undgå sukker og se om ik det hjælper! Eller må du prøve tygge tabletter. Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

benzon

StineW79 skriver:

Godt at jordmor har ku berolige dig!! Jeg tænker også at det lyder som halsbrand! Jeg har haft halsbrand nærmest siden æget satte sig fast tror jeg, og de sidste mange uger føles det som om det starter helt nede i maven og brander sig hele vejen op i halsen. Det ka gøre rigtig ondt og er mega træls. Prøv evt at drikke mælk, caco og undgå sukker og se om ik det hjælper! Eller må du prøve tygge tabletter. Vh stine

Jeg lider meget a halsbrand og spiser piller for det men når det sker inde i maven har jeg ikke halsbrand . Ja min jordmor er god til at berolig en : men tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.