Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Det gør intet - når du er over terminen er det nok bare tegn på at fødslen nærmer sig hvor langt er du over?
Det gør intet - når du er over terminen er det nok bare tegn på at fødslen nærmer sig hvor langt er du over?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 40+2 så det er ikke meget. Det vil jeg krydse fingre for og håbe på
40+2 så det er ikke meget. Det vil jeg krydse fingre for og håbe på
Anonym skriver: Er helt sikker på at slimproppen lige er gået!Sad på toilettet og efter at have tisset og skulle tørre mig var jeg slet ikke i tvivl, det var meget slimet. Jeg kunne "tage" den ud?Har intet haft i graviditeten af sådanne ting.Hvad gør det? Gør det noget at den er gået? Er over terminen.
Er helt sikker på at slimproppen lige er gået!Sad på toilettet og efter at have tisset og skulle tørre mig var jeg slet ikke i tvivl, det var meget slimet. Jeg kunne "tage" den ud?Har intet haft i graviditeten af sådanne ting.Hvad gør det? Gør det noget at den er gået? Er over terminen.
Min gik klokken 4 om natten og klokken 13.24 samme dag fødte jeg og jeg var gået seks dage over tid
Så det kan godt være et tegn
CeViss skriver: Min gik klokken 4 om natten og klokken 13.24 samme dag fødte jeg og jeg var gået seks dage over tid Så det kan godt være et tegn
Anonym skriver: Det er jo lige før man tror på at der snart skal ske noget. Men havde du haft nogle tegn mm op til? Har nemlig intet haft i graviditeten, så var lidt ved at opgive håbet selvom man jo godt ved at de kommer på et tidspunkt.
Det er jo lige før man tror på at der snart skal ske noget. Men havde du haft nogle tegn mm op til? Har nemlig intet haft i graviditeten, så var lidt ved at opgive håbet selvom man jo godt ved at de kommer på et tidspunkt.
Jeg havde veer da den gik. Men ellers oplevede jeg heller ikke noget i graviditet. Hverken plukveer eller andet.
Anonym skriver: Nå okay, jeg har endnu ikke oplevet nogle af symptomerne endnu, men lige pt har jeg jo plukveer. De er bare ikke voldsomme eller bidende eller andre ting,
Nå okay, jeg har endnu ikke oplevet nogle af symptomerne endnu, men lige pt har jeg jo plukveer. De er bare ikke voldsomme eller bidende eller andre ting,
Okay men for at der sker noget snart
Du vil formentlig få flere plukveer som gerne skulle udvikle sig. Og blive til rigtige veer. Og du er jo over termin sååå det varer ikke så længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128