hvornår hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

henh01

Hvor gamle var Jeres da de fik en hovedpude?

Min søn på 19 mdr er begyndt at vende sig i sengen sådan han har sin dyne som hovedpude, hvilket jo resulterer i at han sjældent har dyne på kroppen.. Tænker han måske skal have en hovedpude.. Men kan sgu ikke huske hvornår man siger det er okay at de ligger med hovedet hævet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Clisolka

henh01 skriver:

Hvor gamle var Jeres da de fik en hovedpude?

Min søn på 19 mdr er begyndt at vende sig i sengen sådan han har sin dyne som hovedpude, hvilket jo resulterer i at han sjældent har dyne på kroppen.. Tænker han måske skal have en hovedpude.. Men kan sgu ikke huske hvornår man siger det er okay at de ligger med hovedet hævet

Jeg tror Isabella har været lidt over 1 år da hun begyndte at sove med den - hun er også 19 mrd  Haha hun bruger den også tit som dyne - især er hun glad for at kramme sin hovedpude 

Anmeld

9. juni 2012

henh01

Babymor2010 skriver:

Jeg tror Isabella har været lidt over 1 år da hun begyndte at sove med den - hun er også 19 mrd  Haha hun bruger den også tit som dyne - især er hun glad for at kramme sin hovedpude 

er det sådan en hel flad én hun har så?

Du har måske også et nov 10 barn?

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

henh01 skriver:

er det sådan en hel flad én hun har så?

Du har måske også et nov 10 barn?

Jeps en mega flad hovedpude, men hun elsker den  Ja, hun skulle have været et novemberbarn - jeg var sat til den 2/11, men blev sat i gang den 29/10, og hun kom så dagen efter 

Anmeld

9. juni 2012

henh01

Babymor2010 skriver:

Jeps en mega flad hovedpude, men hun elsker den  Ja, hun skulle have været et novemberbarn - jeg var sat til den 2/11, men blev sat i gang den 29/10, og hun kom så dagen efter 

Min er fra 12-11-10 en lidt sjov fødselsdato Havde selv termin d. 20 nov, men blev sat i gang d. 9 og ud kom han d. 12.

Jeg må have fat i en ultra tynd hovedpude

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

henh01 skriver:

Min er fra 12-11-10 en lidt sjov fødselsdato Havde selv termin d. 20 nov, men blev sat i gang d. 9 og ud kom han d. 12.

Jeg må have fat i en ultra tynd hovedpude

Ja, det er også en sjov fødselsdato  Isabellas hedder 30.10.10 - jeg havde lidt håbet på den 10 - men den er optaget af hendes far 

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

tror at yngste mand var omkring 2 år. han har bare sådan en flad baby hovedpude, og han elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.