Baby bule højt oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Tænkte lige på noget..

Er det ikke meget almindeligt at den første lille babybule sidder "højt oppe", og at maven ikke altid begynder at bule mere ud forneden? Sådan at det faktisk ligner lidt mere en "delle".. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

frk andreasen

mine har altid sat helt nede. med min datter blev den nede og blev bare mere rund og med min søn voksede den op af og blev større og mere spids.. den her er nede endnu

knus tanja 13+2

Anmeld

10. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Hej.

Tænkte lige på noget..

Er det ikke meget almindeligt at den første lille babybule sidder "højt oppe", og at maven ikke altid begynder at bule mere ud forneden? Sådan at det faktisk ligner lidt mere en "delle".. ?

Min er begyndt at bule under navlen, så lavt her også eller? 15+2

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Den starter altid under navlen så dey ligner en delle eller at man er blevet lidt små feeed hehehe. Men den vokser jo op af med tiden.

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej.

Tænkte lige på noget..

hvis man har en bule der sidder 'højt' er det 99% sikkert bare luft.

baby vokser jo nedefra bækkenet af, og er jo først i en synelig størrelse omkring uge 12-15 stykker, hvor den går op og er vokset så meget at man faktisk vil kunne se det.

Så faktum må vel være a hvis det er en babybule, så kommer den jo nedefra, da baby ligger nede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.