Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerVille bare lige fortælle at min første eksamen er gået over alt forveningKom ud med et 12 tal i vores Tema5.Vi skulle importere en ny øl fra Kina og introducere den på det danske marked, ved at lave markedsføringskampagner osvEr så stolt. Det kunne lade sig gøre trods indlæggelser og det i det hele taget at blive mor
Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tusind tak piger<3
er såå glad
Joyce1986 skriver: Du er sku sej, og tillykke det er mega flot !!!
Du er sku sej, og tillykke det er mega flot !!!
ihh tusind tak søøde.Nu gælder det bare dansk.Så jeg må nok hellere komme i gang nu hvor Filucca lige har givet sig til at putte
Kruse90 skriver: ihh tusind tak søøde.Nu gælder det bare dansk.Så jeg må nok hellere komme i gang nu hvor Filucca lige har givet sig til at putte
Joyce1986 skriver: Hvornår skal du op i dansk? Og pøj pøj med det .. Jeg vil aldrig kunne klare lille ny og eksamener ..
Hvornår skal du op i dansk? Og pøj pøj med det .. Jeg vil aldrig kunne klare lille ny og eksamener ..
Jeg skal op på tirsdag kl 11.00
Kruse90 skriver: Hej pigerVille bare lige fortælle at min første eksamen er gået over alt forveningKom ud med et 12 tal i vores Tema5.Vi skulle importere en ny øl fra Kina og introducere den på det danske marked, ved at lave markedsføringskampagner osvEr så stolt. Det kunne lade sig gøre trods indlæggelser og det i det hele taget at blive mor Kram
hvor flot! tillykke med det! Var selv til eksamen her den 4. juni...
EKBJ skriver: hvor flot! tillykke med det! Var selv til eksamen her den 4. juni...
Tusind tak søøde.Ihh hvordan gik det dig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128