Kennedy sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Sara.

Var ude at købe nye sandaler til min pige i lørdags....
Endte op med et par af fra Salling af mærket Kennedy.
Kender ikke til mærket og vil gerne have det skal være i orden det fodtøj min pige skal gå rundt i.... Men ekspedienten forsikrede mig om at det var et fint mærke. NOGEN AF JER DER HAR ERFARING MED SANDALER/SKO FRA MÆRKET KENNEDY?Den ene sandal er nemlig ved at gå op i en søm allerede så skal afsted og have den byttet i dag (det håber jeg da jeg kan? har bonen..)
Men er i tvivl om jeg vil ha en ny i mærket Kennedy.... eller om jeg lige var uheldig med denne...
Selve sandalen sad ellers rigtig rigtig godt på hendes fod... prøvede også bundgård, angulus og en skofus sandal som alle var for brede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Pia

Her hjemme har Lærke kun haft enten Ecco eller Triggy sandaler og dem har vi været rigtig glade for.
Og har aldirg haf problmer med at de ville gå i stykker..
Kender ikke det mærke du skriver om.. Men de burde da ikke allerede væreved og gå i stykker.
Det lyder jo helt tosset...

Selvfølgelig kan du få dem byttet..
Du har jo bon og de kan vel se på kassen at de er købt der inde..

Pia

Anmeld

27. april 2009

Sara.

Tak for hurtig svar! Jeps jeg har stadig bonen! Ja ecco kan jeg også li de er bare såååå dyre, men de er sikkert det værd! Hendes vinterstøvler er også ecco.

Anmeld

27. april 2009

Nemesis

er også rigtig glad for Kennedy! Jonas har haft flere par sko af det mærke og de har holdt som de skulle.

Ellers er jeg også rigtig glad for Deichmann og deres mærker, både elefanten og bären-schuhe.

Men hvis sømmen er ved at gå op, så ned med dem igen.

:-) Sisse

Anmeld

27. april 2009

Sara.

Mange tak for svar
Var i Salling i eftermiddags - der er Rivegilde idag... så mange sko var på udsalg...
Fik købt et par bundgård sandaler med spænder over sån de passer min pige... på tilbud til 200 kr...
Der var ikke noget problem med at få pengene tilbage fra de andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.