Hjælp mig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Hjææælp mig .. Vejer for meget og ska smide 7kg !!!!! Gode råd virkelig .. Hvad skal jeg spise og hvad skal jeg ligge på hylden?? Motion?? Mad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hjææælp mig .. Vejer for meget og ska smide 7kg !!!!! Gode råd virkelig .. Hvad skal jeg spise og hvad skal jeg ligge på hylden?? Motion?? Mad??

Jeg har invisteret i bogen "Verdens Bedste Kur" af blandt andet Christian Bitz. Man kan tabe 8 kg på 4 uger, hvis man følger hans menuplan Jeg er igang med uge 1, og jeg sir dig, maden smager sku godt Det er lidt dyrt at købe ind, men pyt med det, de penge man bruger på pizza bruger man bare på grøntsager i stedet

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg har invisteret i bogen "Verdens Bedste Kur" af blandt andet Christian Bitz. Man kan tabe 8 kg på 4 uger, hvis man følger hans menuplan Jeg er igang med uge 1, og jeg sir dig, maden smager sku godt Det er lidt dyrt at købe ind, men pyt med det, de penge man bruger på pizza bruger man bare på grøntsager i stedet

Hvad laver du af motion ? Hvor kan keg få sen bog og pris

Anmeld

9. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hvad laver du af motion ? Hvor kan keg få sen bog og pris

Altså jeg er medlem af Gyldendals Bogklub, så jeg har bare købt den der igennem.. men man kan få den i alle boghandlere tror jeg. Den koster omkring 300 kr

Jeg dyrker ikke motion som sådan Går og cykler lange ture, men har planer om at begynde at løbe igen

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Altså jeg er medlem af Gyldendals Bogklub, så jeg har bare købt den der igennem.. men man kan få den i alle boghandlere tror jeg. Den koster omkring 300 kr

Jeg dyrker ikke motion som sådan Går og cykler lange ture, men har planer om at begynde at løbe igen

Hvor meget har du tabt dig ?

Anmeld

9. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hvor meget har du tabt dig ?

Startede i mandags, hehe! Vejede mig torsdag morgen, der sagde den 500 gram .. men lad os nu se. Gir den lige ugerne ud, altså alle 4 uger. Det kan jo også være det mere er cm jeg taber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.