Vende sig hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Tulle28

Jeg er 2. gangsgravid og i uge 29. Jeg var til jordemoder i onsdags, som kunne konstantere at min datter ligger i UK. Jeg fik PKS sidst netop pga. UK stilling, så jeg håber på at få lov til at føde selv denne gang. Men hvornår skal man mon begynde at bekymre sig for alvor for om hun vender sig denne gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

pemiro

Tulle28 skriver:

Jeg er 2. gangsgravid og i uge 29. Jeg var til jordemoder i onsdags, som kunne konstantere at min datter ligger i UK. Jeg fik PKS sidst netop pga. UK stilling, så jeg håber på at få lov til at føde selv denne gang. Men hvornår skal man mon begynde at bekymre sig for alvor for om hun vender sig denne gang?

Hæng mig ikke op på det, men synes at have læst/hørt at det først er omkring uge 36 man begynder at snakke vendingsførsøg? Mener det var hvad vi fik at vide til fødselsforberedelse.

Anmeld

8. juni 2012

Tulle28

pemiro skriver:

Hæng mig ikke op på det, men synes at have læst/hørt at det først er omkring uge 36 man begynder at snakke vendingsførsøg? Mener det var hvad vi fik at vide til fødselsforberedelse.

Ja det er rigtigt. Men hvornår er det normalt at de vender sig? Sidst blev det opdaget så sent at jeg ikke rigtig selv kunne nå at forsøge akupunktur eller andet der måske ville gøre at hun vendte sig og de ville ikke forsøge at vende hende fordi hun sad så godt nede i mit bækken og ikke var så stor.

Anmeld

8. juni 2012

pemiro

Tulle28 skriver:

Ja det er rigtigt. Men hvornår er det normalt at de vender sig? Sidst blev det opdaget så sent at jeg ikke rigtig selv kunne nå at forsøge akupunktur eller andet der måske ville gøre at hun vendte sig og de ville ikke forsøge at vende hende fordi hun sad så godt nede i mit bækken og ikke var så stor.

Åh godt spørgsmål.
Min lille dreng har haft hovedet i mit bækken siden uge 20, så der har han ligget længe, samt stået fast over en måned nu...

Anmeld

8. juni 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Jeg har samme historie som dig og fik afvide a det først er omkring uge 35, man skal tænke over det. 

Så tag du det med ro. 

Anmeld

8. juni 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Jeg har samme historie som dig og fik afvide a det først er omkring uge 35, man skal tænke over det. 

Så tag du det med ro. 

Anmeld

9. juni 2012

Tulle28

LR85 skriver:

Så tag du det med ro. 

Pyyh det lyder godt:-) Man kan jo ikke lade være med at tænke om man nu alligevel skal ud i et PKS:-(

Anmeld

9. juni 2012

Tulle28

LR85 skriver:

Så tag du det med ro. 

Hov jeg så lige din status - spændende! Hvordan bliver du sat igang?

Anmeld

9. juni 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Hov jeg så lige din status - spændende! Hvordan bliver du sat igang?

I morgen kl 9.45 skal de se om de kan tage vandet, og hvis de ikke kan får jeg PKS.

Er sindsygt spændt på svaret, og emget nervøs for udfaldet, ligegyldigt hvordan det bliver.

Bare det a man får et svar i morgen, er vildt skræmmende, fordi det jo er et kæmpestort svar/handling

Anmeld

9. juni 2012

Tulle28

LR85 skriver:

I morgen kl 9.45 skal de se om de kan tage vandet, og hvis de ikke kan får jeg PKS.

Er sindsygt spændt på svaret, og emget nervøs for udfaldet, ligegyldigt hvordan det bliver.

Bare det a man får et svar i morgen, er vildt skræmmende, fordi det jo er et kæmpestort svar/handling

Åhhh jeg krydser fingre for dig - kan 100% sætte mig ind i, hvordan du har det! Jeg håber du får din fødsel og at den går lige efter planen - og glæder mig til en update, uanset hvad:-)

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.