Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tror den hedder som i overskriften...
er der nogle der har den??
har i virkelig lang tid godt kunne tænke mig den, men har bare ikke kunne finde den nogle steder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kindfed skriver: Det har jeg, et eller andet sted. Har aldrig brugt den. Foreslå en pris, hvis du vil købe den (og jeg kan finde den )
Det har jeg, et eller andet sted. Har aldrig brugt den. Foreslå en pris, hvis du vil købe den (og jeg kan finde den )
det er jeg bare slet ikke god til...
for aner ikke hvad den koster normalt....
kan du ikke foreslå en pris
Gittemor09 skriver: tror den hedder som i overskriften... er der nogle der har den?? har i virkelig lang tid godt kunne tænke mig den, men har bare ikke kunne finde den nogle steder...
Jeg har den... Du må gerne købe den
Camulla skriver: Jeg har den... Du må gerne købe den
hvad ville prisen lyde på?
Gittemor09 skriver: hvad ville prisen lyde på?
40 kr. pp...
Camulla skriver: 40 kr. pp...
hvad bliver porto?? ca. 25???
Gittemor09 skriver: hvad bliver porto?? ca. 25???
Ja, sikkert. Det har været de sidste par gange jeg har sendt noget. Det var dog tøj...
Jeg så den for ikke så længe siden i en bogforretning, mener den kostede 30 kr.... så den er i hvert fald at finde endnu! Der er både en 1'er og en 2'er - ved ikke lige om der er flere...
FrkT skriver: Jeg så den for ikke så længe siden i en bogforretning, mener den kostede 30 kr.... så den er i hvert fald at finde endnu! Der er både en 1'er og en 2'er - ved ikke lige om der er flere...
ja, jeg så den også sidste år i netto mener jeg det var, og der var det vidst også omkring 30-40 kr. men kunne ikke finde den i en boghandel hernede...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128