De der jordmor besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

christina92

Hej tøser

Jeg har lige et spørgsmål omkring hvor ofte de der jordmor besøg ligger. Jeg har nelig mødt en del forargelse over at jeg ikke skal til flere besøg end dem jeg skal. Så vil bare lige høre om det ikke er helt normalt.

Jeg er første gangs fødende, og var til 1. besøg i uge 15 og har 2. besøg i uge 30. Så siger hun at der nok kommer til at ligge en lige op til termin  Er det ikke meget normalt eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Amanda2

Hej

Lyder meget som min "plan" over besøg. Har de samme antal. Mener faktis jeg har en mindere nu jeg er 2. gangsfødende.  Udover det har jeg to læge besøg. Uge 25 og engang i 30'erne (kan ikke huske hvornår). Men det har du nok også.

Anmeld

8. juni 2012

christina92

Amanda2 skriver:

Hej

Lyder meget som min "plan" over besøg. Har de samme antal. Mener faktis jeg har en mindere nu jeg er 2. gangsfødende.  Udover det har jeg to læge besøg. Uge 25 og engang i 30'erne (kan ikke huske hvornår). Men det har du nok også.

Jeg har kun i uge 25 ved lægen... har hvertfald ikke fået andet afvide endnu

Anmeld

8. juni 2012

piadas

Jeg har også kun været afsted en enkelt gang, og skal igen i uge 27, mener jeg.

Så hedder det vist læge omkring uge 34-35? Også jdm. i uge 37-39-41, så vidt jeg husker....jeg skal føde i Viborg.

Anmeld

9. juni 2012

christina92

piadas skriver:

Jeg har også kun været afsted en enkelt gang, og skal igen i uge 27, mener jeg.

Så hedder det vist læge omkring uge 34-35? Også jdm. i uge 37-39-41, så vidt jeg husker....jeg skal føde i Viborg.

Jeg skal også føde i Viborg, så det er nok det samme for mig

Anmeld

25. juni 2012

Rannvaen

Har været til tre og er i uge 23. =) Skal igen i uge 30

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Hej tøser

Jeg har lige et spørgsmål omkring hvor ofte de der jordmor besøg ligger. Jeg har nelig mødt en del forargelse over at jeg ikke skal til flere besøg end dem jeg skal. Så vil bare lige høre om det ikke er helt normalt.

Jeg er første gangs fødende, og var til 1. besøg i uge 15 og har 2. besøg i uge 30. Så siger hun at der nok kommer til at ligge en lige op til termin  Er det ikke meget normalt eller?

Ehm, jeg går i sådan noget gruppe noget, hvor der er flere der er gravide både førstegangsfødende og fleregangsfødende, jeg er idag 28+4 og jeg skal til mit 5 besøg d 1/8, også har vi 3 besøg mere.. Så jeg har da en del flere besøg end dig.

Anmeld

16. juli 2012

christina92

OktoberMor skriver:

Ehm, jeg går i sådan noget gruppe noget, hvor der er flere der er gravide både førstegangsfødende og fleregangsfødende, jeg er idag 28+4 og jeg skal til mit 5 besøg d 1/8, også har vi 3 besøg mere.. Så jeg har da en del flere besøg end dig.

Hold da maule!!

Næste gang, altså 2. gang, er vi også flere samtidig vi skal snakke amning.

Men du har da MANGe flere besøg end jeg...

Anmeld

17. juli 2012

Chili

christina92 skriver:

Hej tøser

Jeg har været til JM i uge 15 og skal her i uge 29. Også skal jeg i 35, 37 og 39. Også hver uge der fra indtil jeg føder

Har været til læge uge 10, 25 og skal igen i 32  

Mener jeg læste et sted at man er til JM 4-7 gange, alt efter behov, og man kan sagtens spørger om flere besøg hvis man føler man har brug for det

Anmeld

19. juli 2012

oktoberbabyen

jeg er 3. gang og har de 6 ligesom de andre 2 graviditeter.. så ingen forskel her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.