Gisp, kan slet ikke følge med (velkommen til alle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Grynt

Har ikke været på siden i går aftes og kan da slet ikke følge med længre 8( Vil bare lige ønske alle i nye mødre velkommen her på siden. Jeg håber I får det mindst lige så hyggeligt som os andre skøre, gæve, sjove mødre ;) Men hold godt fast, det går stærkt her inde på turbo siden 8D8D

Kh Grynt og Freja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Anna-Rosa

Jeg lægger mig lige op på siden af dig og ænsker alle velkommen een gang for alle...Godt at se jer:)

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

ønsker...selvfølgelig...ikk?
Tina, jeg kan altså godt stave hvis jeg tager mig lidt sammen:$

Anmeld

10. marts 2008

Olivia´s mor

Takker for fin velkomst - og i kan tro vi fra MM kan følge med der gik bølgerne højt og med 200 KM i timen - så vi er med:P

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Olivia´s mor skriver:

Takker for fin velkomst - og i kan tro vi fra MM kan følge med der gik bølgerne højt og med 200 KM i timen - så vi er med:P

Ja i er kampklare:D

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Olivia´s mor skriver:

Blot en tanke:
Men håber ikke bølgerne kommer her også.
;)

Mette

Anmeld

10. marts 2008

Olivia´s mor

Mebach skriver:

Olivia´s mor skriver:

Blot en tanke:
;)

Mette

Havde næsten set den komme - hvorfor skulle bølgerne komme til det???!! Hvis i siger der ikke er ballade og fok kan have deres meninger og en god saglig debat- så er der jo ingen problemer:P

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Mebach skriver:

Olivia´s mor skriver:

Blot en tanke:
;)

Mette

Joiner!

Velkommen til alle jer nye!

Håber at vi stadig kan bevare den sjove og rolige stemning der ALTID har været i denne gruppe - Ønsker ikke at det bliver ligesom på mm hvor der var drama i tide og utide :)

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Grynt

jep jep, ingen pis og ballade her tak, kun sjov og spas 8D 8D og andre seriøse indlæg (muhhhhaa) ;)

Grynt ;)

Anmeld

10. marts 2008

linemus

Jeg vil også lige sige hej til alle de nye her, for jeg kan heller ikke følge med :) Super med flere, der kan deltage i vores dejlige mødregruppe ;)

Knus fra Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.