Av av hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et problem. Jeg fik nogen mavesår piller af min læge, men jeg er blevet værre.  Jeg ved det ikke er mavesår jeg har, men jeg har virkelig ondt, jeg kan ikke  spise, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke sidde, jeg kan ikke være i godt humør pga af det. Det gør  virkelig ondt lige under mine bryster, i maven. Hvad kan det være? hvad er det  jeg fejler. Hvorfor kan lægerne ikke finde ud af det? jeg får det dårligere  psykisk/fysisk. Jeg vil bare ikke mere. Ved nogen af jer her, hvad det kan være? eller har nogen af jer oplevet det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg har et problem. Jeg fik nogen mavesår piller af min læge, men jeg er blevet værre.  Jeg ved det ikke er mavesår jeg har, men jeg har virkelig ondt, jeg kan ikke  spise, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke sidde, jeg kan ikke være i godt humør pga af det. Det gør  virkelig ondt lige under mine bryster, i maven. Hvad kan det være? hvad er det  jeg fejler. Hvorfor kan lægerne ikke finde ud af det? jeg får det dårligere  psykisk/fysisk. Jeg vil bare ikke mere. Ved nogen af jer her, hvad det kan være? eller har nogen af jer oplevet det samme..

Stakkels dig, det lyder ikke rart.

Det kan være mange ting, galdesten, forsoppelse,  betændelse i bugspytkirtlen m.m.

Men nu da du har fået det være, så vile jeg nok ringe til lægevagten og få endnu en læge til at se på dig. 

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak, for hjælpen...Ja det virkelig irreterne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.