Av Av hvor gør det altså ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

MorDk

Jeg døjer bare så meget med bækkensmerter og mit skamben føles som et STORT blåt mærke når jeg trykker på det. Når jeg går op ad trapper eller bare tager et alm. skridt så jager det gennem skambenet og op i bækkenet! Kan dette være bækkenløsning? Jeg kunne tude! Jeg har en søn på 20mdr. som jeg har båret på men jeg har virkelig holdt mig fra det den sidste uge... og vil fortsætte med dette... for KAN ikke mere.

Andre med samme problem/smerter?

Nogle gode råd? Har også rigtig ondt i lænden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

otlitrom

Hej termins-buddy

Det behøver ikke være bækkenlæsning.. endnu.. Men det kan det meget vel blive, hvis ikke du passer på

Tag det med ro og løft så lidt som muligt. Og ja, jeg ved godt det er svært med større børn Boas er kun 11 mdr og går ikke helt endnu.... Og pt bor vi på 2. sal øv!

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Hejsa

Jeg havde også rigtig ondt i min sidste graviditet, men denne gang er det altså værre! Vi bor også på 2.sal. Heldigvis kan vores knægt godt selv gå op og ned... men nogle gange "spasser" han ud og vil ikke gå nogen steder... *suk*

Nå, men han bliver jo også løftet op på puslebord , i sengen osv. Overvejer at finde en stol eller skammel så han selv kan prøve at kaltre op! Men det der ikke nemt. Og man er jo "smart i en fart" og så er det man bare løfter ungen!

Men hold nu op hvor er det belastende at have SÅ ondt!

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

kitty skriver:

Hej termins-buddy

Det behøver ikke være bækkenlæsning.. endnu.. Men det kan det meget vel blive, hvis ikke du passer på

Tag det med ro og løft så lidt som muligt. Og ja, jeg ved godt det er svært med større børn Boas er kun 11 mdr og går ikke helt endnu.... Og pt bor vi på 2. sal øv!

Hvornår har du termin egentlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.