Ny dato - 24/12-2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Muhmi

Lullaby skriver:

Jo men barnet er jo ikke i centrum denne dag

Nå, jamen ligemeget hvad, så får du en dejlig lille guldklump i armene i slutningen af decemper og det er det vigtigste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

fairlady

Aller først vil jeg da gerne ønske tillykke med din graviditet

Men lad da endelig barnet komme den 24. Det er ikke nemmere at have imellem jul og nytår, vil jeg bare sige. Har selv fødselsdag den 29. december og der er jo aldrig nogen der har tid til at komme der, så holder altid først fødselsdag i januar. Har tit tænkt på at jeg hellere ville have fødselsdag den 24. eller 31., for så var der da nogle til at fejre en

Anmeld

9. juni 2012

Camilla30

Lullaby skriver:

Siger min termin nu. Håber virkelig at baby kommer før eller efter. Gerne med 14 dage

Hej Jeg har også termin d. 24.12.12 - det er godt ramt hva'! (eller slet ikke..), heldigvis er det vel max. 5% af alle gravide der føder på terminsdatoen

Anmeld

10. juni 2012

Nemesis

Lullaby skriver:

Men gør I så noget specielt den 25? Eller er det en dag som alle andre?

Hun får en lille gave om morgenen og vi synger fødselsdagssang, men ellers gør vi ikke noget.

Så hygger vi med alt det nye legetøj fra juleaften, hygger med en god morgenmad men ingen kage eller andet. Man er SÅ fyldt o fra dagen før.

Til gengæld får den hele armen i maj :-)

:-) Sisse

Anmeld

10. juni 2012

Plysbjørnen

Lullaby skriver:

Siger min termin nu. Håber virkelig at baby kommer før eller efter. Gerne med 14 dage

Håber også for baby at den bliver født før eller efter termin... Men ville næsten sige at før var bedre, pga nytår

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Nemesis skriver:

Hun får en lille gave om morgenen og vi synger fødselsdagssang, men ellers gør vi ikke noget.

Så hygger vi med alt det nye legetøj fra juleaften, hygger med en god morgenmad men ingen kage eller andet. Man er SÅ fyldt o fra dagen før.

Til gengæld får den hele armen i maj :-)

Hmm.. det har manden og jeg snakket om. Måske var det en ide. Hvis det er en dreng har han navnedag den 15 marts så det er da en mulighed. Tak for indput. Tror dog ikke at min familie/eller hans vil synes om det..

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Aniteb skriver:

Håber også for baby at den bliver født før eller efter termin... Men ville næsten sige at før var bedre, pga nytår

Selvom vi ikke fejrer nytår så har du ret. Der er mange der ikke har tid den dag.

Anmeld

10. juni 2012

Nemesis

Lullaby skriver:

Hmm.. det har manden og jeg snakket om. Måske var det en ide. Hvis det er en dreng har han navnedag den 15 marts så det er da en mulighed. Tak for indput. Tror dog ikke at min familie/eller hans vil synes om det..

Nææ det gjorde vores nu heller ikke, men vi har altid haft vores 1 juledag hellig og til at sume og slappe af i.

Min mor har stadig svært ved helt at acceptere det og kom da også med gave 2. juledag....men resten har faktisk taget imod det med glæde, for der er ingen af dem der nu kan forestille sig at spise lagkage dagen efter et julegilde.

Anmeld

10. juni 2012

Lunae

Stort tillykke Jeg har en kammerat, som har fødselsdag juleaften og han er ret glad for det, faktisk.

Hans familie har altid fejret ham om dagen og så julen om aftenen.

De sidste mange år har vi haft en fin tradition på hans fødselsdag. Han inviterer vennerne til brunch juleaften og så hygger vi lige lidt og fejrer hans fødselsdag. På den måde er vi alle også lige samlet juleaften, kan bytte julegaver og ønske hinanden god jul - virkelig fin tradition

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.