nogen der mærker liv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Asti83

Jeg syntes jeg var begyndt at mærke lidt i sidste uge - og var så glad - men nu er det som om det er stoppet igen - og så bliver man jo bare mega bekymret - er idag 14+5 og er flergangs, så jeg burde vel snart begynde at kunne mærke det jævnligt - hvad med jer ??

Uhh - glæder mig til scanning på mandag, og glæder mig til at se om det er en lille prins eller prinsesse i mavsen ( men mest af alt at se liv! ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Steinbrenner

Jeg kan også mærke liv men ikke regelmæssigt, er lige blevet scannet og der var massere af liv, så jeg tror ikke det er noget man skal bekymre sig om endnu, det kommer først når man er længere henne

Anmeld

12. juni 2012

Miss BananaHammock

Jeg troede først det var omkring uge 17 at man kan mærke den bette men det er vist også bare noget jeg har hørt. Er i uge 13 og synes der var længe til uge 17 men bliver da bare glad for at høre at jeg kan være heldig at det sker før

Anmeld

12. juni 2012

Asti83

Det kommer jo nok an på om det er ens første barn ... men altså - jeg er ikke  i tvivl når jeg mærker hende...

Anmeld

13. juni 2012

Steinbrenner

Da jeg ventede min anden søn kunne jeg mærke ham fra uge 14 og jeg er ret sikker på at det er liv jeg kan mørke nu, der har været massere af aktivitet i dag

Anmeld

13. juni 2012

Miss BananaHammock

Ja man ved hvad det er man skal "holde øje med" når man har prøvet det før. jeg tror jeg skal have et ordenligt los før jeg fatter det

Anmeld

15. juni 2012

MLT

Jeg har endnu ikke mærket liv og jeg er også flergangs, men jeg har læst mig frem til, at det først er i uge 16-17 man sådan 'rigtigt' begynder at mærke liv, så jeg tror ikke, at der er noget et bekymre sig om

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

Asti83 skriver:

Jeg syntes jeg var begyndt at mærke lidt i sidste uge - og var så glad - men nu er det som om det er stoppet igen - og så bliver man jo bare mega bekymret - er idag 14+5 og er flergangs, så jeg burde vel snart begynde at kunne mærke det jævnligt - hvad med jer ??

Uhh - glæder mig til scanning på mandag, og glæder mig til at se om det er en lille prins eller prinsesse i mavsen ( men mest af alt at se liv! ) 

jeg venter mit 3 barn og mærker h*n hver dag nu faktisk

mærkede liv første gang 11+

knus tanja 15+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.