Hele graviditeten med Marius

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.596 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Ny mor

Jeg tog desværre ikke rigtig nogle bevidste mavebilleder i min første graviditet - det havde jeg ikke lige opdaget at man gjorde

Så med Marius fik den hele armen

Her kan i se hele graviditeten uge for uge http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=325&id=5449 (er lige lidt for doven til at ligge alle billederne ind )

Kh Birgitte 11+2 (og stadig uden mavebilleder her i 3. graviditet...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

3rollinger

Det er virkelig sjovt at foelge graviditeten uge for uge. Det er som om der ikke sker noget fra den ene uge til den anden, men til sidst ender du jo alligevel med en enorm mave . Og en rigtig flot mave.

Maa jeg vaere nysgerrig og spoerger hvor meget du tog paa?

Knus
Trine

Anmeld

27. april 2009

Ny mor

Trine Spanien skriver:

Det er virkelig sjovt at foelge graviditeten uge for uge. Det er som om der ikke sker noget fra den ene uge til den anden, men til sidst ender du jo alligevel med en enorm mave . Og en rigtig flot mave.

Maa jeg vaere nysgerrig og spoerger hvor meget du tog paa?

Knus
Trine

Hej Trine

Sjovt du siger det, for det var nemlig som om der ikke skete noget som helst i 100 år. Det var vildt underligt når babyen blev scannet og havde den størrelse den skulle have, at maven var så langsom. Men efter uge 20 skete der endelig noget. Jeg tog små 8-9 kg på.

Kh Birgitte

Anmeld

28. april 2009

Tynen

Hva´ dælen!!
Var du også på farisær-siden??
Var vi mon i terminsgruppe sammen derinde også?

By the way - Du er bare SÅ flot gravid!!
Men du løb jo også og spiste sikkert ikke en plade chokolade, som nogen af os andre blev nødt til!

Anmeld

28. april 2009

Cris

Aaaahhhh jeg elsker mavebilleder! Jeres er så fine! Du har hellere ikke taget særligt meget på, ikke? Og jeg synes det er så sjovt, at hver gange sker der så meget efter uge 25. Først kommer der en lille bitte mave, i uge 20 kan man tydeligt se, at man er gravid (man har overstået den periode, hvor folk som vi ikke kender kan sagtens tænke: er hun tyk eller gravid) og efter uge 25 pang! Så kommer der den rigtige gravide mave og man kan se uge efter uge hvor hurtig den vokser!

Og et fint lille bitte Marius baby billed!

Anmeld

28. april 2009

Ny mor

Tynen skriver:

Hva´ dælen!!
Var du også på farisær-siden??
Var vi mon i terminsgruppe sammen derinde også?

By the way - Du er bare SÅ flot gravid!!
Men du løb jo også og spiste sikkert ikke en plade chokolade, som nogen af os andre blev nødt til!

Ja, men sig det endelig ikke til nogle

Måske åd jeg ikke choko, men CHIPS & FLÆSKESVÆRER i rå mængder , derfor måtte jeg løbe ellers var det gået helt galt..............

Denne gang er det rosenbrød (???)......meget underligt at man kan komme i tanke om sådan nogle lige pludselig

Birgitte

Anmeld

3. august 2009

Ny mor

Det gamle link virker ikke og jeg kan ikke finde ud af at rette indlæg , så her er et der virker til maven med Marius

http://www.min-mave.dk/foelg-en-mave/oprettet-2006-foelg-en-mave-gallerier/gravid-med-barn-nr-2/birgitte_sonder/

Kh Birgitte, nu i uge 26 med nr. 3......

Anmeld

3. august 2009

Tut

Ih hvor fint.

Tænk at du kan få så stor en mave, når du er så flot slank normalt.

Super smuk er du sgu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.